roadtrip 2 - Reisverslag uit Perth, Australië van Jitske - WaarBenJij.nu roadtrip 2 - Reisverslag uit Perth, Australië van Jitske - WaarBenJij.nu

roadtrip 2

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

28 April 2010 | Australië, Perth

heej allemaal!

weer even een berichtje voor degenen die ik nog niet heb geemaild, zodat ook zij weten hoe het hier gaat!

gaat nog steeds allemaal prima! heb ondertussen mijn 2e roadtrip gehouden! op mijn verjaardag (1 april) vertrokken we met als eindbestemming Exmouth.

mijn verjaardag had ik de dinsdag ervoor al met mn gezinnetje hier gevierd: savonds uitgebreide picnick in Kingspark, wat erg mooi was omdat je dan uitkijkt over de stad, met alle lichtjes!
woensdag vroeg naar bed om snachts om 3 uur op te staan!

eerst Julia en Amanda opgehaald, want kerstin zou een dag later komen met de greyhound.
onderweg stopten we bij mcdonalds en toen ik terug kwam van de wc, stond er een taart met kaarsjes! erg lief:)
erg blij met mn vriendinnetjes hier! maakt alles zoveel leuker, echt mazzel gehad dat ik hen heb ontmoet!

onze eerste bestemming was Monkey mia/Shark bay, wat er om bekend staat dat wilde dolfijnen erg dichtbij de kust komen. toen we bij onze campingplaats aankwamen zagen we ze gelijk al, wat erg mazzel was want de rest van de mi