New Zealand - Reisverslag uit Perth, Australië van Jitske - WaarBenJij.nu New Zealand - Reisverslag uit Perth, Australië van Jitske - WaarBenJij.nu

New Zealand

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

02 December 2010 | Australië, Perth

heej lieve allemaal!

heb net besloten dat ik naar nieuw zeeland ga! heb mn visum aangevraagd en betaald dus hopelijk komt dat allemaal door en kan ik volgende week gaan. ben dan klaar hier op de boerderij en heb dan mn 2e jaars visum voor australie opzak!
ben hard opzoek naar baantjes en heb al een aantal restaurants gemaild, heb al 1 positieve mail terug maar wil eerst de rets even afwachten voordat ik een keuze maak.

nog niet veel zeker verder dus, waar ik heen ga en hoe en wat, maar wilde jullie toch even laten weten dat ik dit nu heb besloten en nu dus even verdre afwachten!

wel weer spannend en ook wel eng even allemaal, maar alsk daar eenmaal ben enz valt het vast mee! na 10 maand australie benk weer toe aan een nieuwe uitdaging;)

laat jullie meer weten alsk zelf ook meer weet!

veel liefs en mis jullie wel hoor!

xxxxxxx

• 02 December 2010 - 14:41

Paulien:

Hey jitje,

Wat gaaf new zeeland!

Umm vraagje. wanneer kom je terug? want ik ga 23 juni trouwen ;) :)

xxxx Paulien

• 02 December 2010 - 16:08

Willemijn:

Waaaa super vet! Welke dag precies ga je? Weet je dat al? Land je in Auckland? Dan komen we gewoon tegelijkertijd in Nieuw-Zeeland aan man! Echt gaaf!

• 03 December 2010 - 12:29

Jacqueline:

Awesome! Op naar het volgende avontuur!! Have fun! xxx

• 04 December 2010 - 19:24

Fenneke:

Woow jit wat gaaf! wat denk je, ik blijf mooi nog ff in het zonnige down under? nu wordt je ook een kiwi :)

x fen