New Zealand - Reisverslag uit Perth, Australië van Jitske - WaarBenJij.nu New Zealand - Reisverslag uit Perth, Australië van Jitske - WaarBenJij.nu

New Zealand

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

02 December 2010 | Australië, Perth

heej lieve allemaal!

heb net besloten dat ik naar nieuw zeeland ga! heb mn visum aangevraagd en betaald dus hopelijk komt dat allemaal door en kan ik volgende week gaan. ben dan klaar hier op de boerderij en heb dan mn 2e jaars visum voor australie opzak!
ben hard opzoek naar baantjes en heb al een aantal restaurants gemaild, heb al 1 positieve mail terug maar wil eerst de rets even afwachten voordat ik een keuze maak.

nog niet veel zeker verder dus, waar ik heen ga en hoe en wat, maar wilde jullie toch even laten weten dat ik dit nu heb besloten en nu dus even verdre afwachten!

wel weer spannend en ook wel eng even allemaal, maar alsk daar eenmaal ben enz valt het vast mee! na 10 maand australie benk weer toe aan een nieuwe uitdaging;)


laat jullie meer weten alsk zelf ook meer weet!

veel liefs en mis jullie wel hoor!


xxxxxxx

  • 02 December 2010 - 14:41

    Paulien:

    Hey jitje,

    Wat gaaf new zeeland!

    Umm vraagje. wanneer kom je terug? want ik ga 23 juni trouwen ;) :)

    xxxx Paulien

  • 02 December 2010 - 16:08

    Willemijn:

    Waaaa super vet! Welke dag precies ga je? Weet je dat al? Land je in Auckland? Dan komen we gewoon tegelijkertijd in Nieuw-Zeeland aan man! Echt gaaf!

  • 03 December 2010 - 12:29

    Jacqueline:

    Awesome! Op naar het volgende avontuur!! Have fun! xxx

  • 04 December 2010 - 19:24

    Fenneke:

    Woow jit wat gaaf! wat denk je, ik blijf mooi nog ff in het zonnige down under? nu wordt je ook een kiwi :)

    x fen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

down under

Recente Reisverslagen:

11 December 2010

Bye Australia!

02 December 2010

New Zealand

07 Oktober 2010

berichtje vanuit t 'ECHTE' australie

27 September 2010

op naar de middle of nowhere!

11 Augustus 2010

update
Jitske

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 50467

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Juni 2014

De ontdekking van Zuid-Amerika

15 November 2010 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2006 - 31 Augustus 2006

Mijn eerste reis

31 Januari 2010 - 30 November -0001

down under

Landen bezocht: