change of plans - Reisverslag uit Perth, Australië van Jitske - WaarBenJij.nu change of plans - Reisverslag uit Perth, Australië van Jitske - WaarBenJij.nu

change of plans

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

28 April 2010 | Australië, Perth

heej lieve allemaal!

ik weet dat ik erg slecht ben in deze berichten plaatsen, maar komt omdat ik persoonlijk emailen toch wel zo leuk vind. kost wel meer tijd en daarom af en toe toch hier een berichtje om ook de rest op de hoogte te houden!

ik heb het nog steeds enorm naar mn zin, afgelopen weekend weer een lang weekend vrij gehad en er natuurlijk weer op uitgetrokken met julia en kerstin. amanda kon helaas niet mee dit keer..

we zijn wer naar het zuid-westen van westaustralie gegaan. dit keer wouden we een relax weekend en omdat we alle gave dingen algezien hadden kon dat ook :)

winetasting, strand, zon, leuke plaatsjes, mensen ontmoeten, uitgaan.. was weer erg geslaagd allemaal!

begin steeds meer van australie te houden en ben daarom ook erg blij dat ik besloten heb hier nog drie maand langer te blijven.
voor degenen die dat nog niet wisten: ik vlieg niet door naar amerika zoals het oorspronkelijke plan was, maar blijf 3 maand langer in australie. Samen met kerstin kopen we een autotje en vertrekken we van perth naar melbourne en dan all the way up naar cairns!
word een enorme reis, maar kijk er zo erg naar uit! :)

ga perth wel erg missen, dit voelt echt al als MIJN stad en voel me hier thuis! ook de kindertjes ga ik erg missen, maar aan de andere kant ook wel heeerlijk om vrijheid te hebben en te kunnen gaan en staan waar wij willen:)

ik hou echt van australie, het is een erg internationaal land en ook veeel jonge mensen, ook de natuur is hier zo anders (heb nu alleen het westen nog maar gezien)..
leer steeds meer mensen kennen wat er toe leid dat er bijna elke avond en weekend wel wat leuks gepland staat:)

ben op het moment dus erg blij met mn leven haha

hoe gaat het daar in NL?!

veel liefs Jitske

  • 28 April 2010 - 09:27

    Paulien:

    hey jit, als ik dit lees wordt ik wel beetje jaloers hoor!! als het nu winter was, was ik denk ik in een winterdepressie terecht gekomen door als de drukte en verantwoordelijkheden in nederland. gehehe, nee hoor ik geniet ook hier van mijn leven.. wel super dat je het naar je zin hebt en dat je leuke contacten hebt met de mensen daar!!!
    spreek je..

    Liefs Paulien

  • 28 April 2010 - 11:05

    Jacqueline:

    heeey, wat supergaaf dat je daar nog een paar maanden kan blijven! en lekker rondreizen!! ooooh dat lijkt me ook echt heerlijk. Nou geniet ervan! xx

  • 28 April 2010 - 12:54

    Ashley :

    Hee meis,
    Fijn dat je het daar zo naar je zin hebt! maar wat lees ik, blijf je 3 maand langer? Tell me!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

down under

Recente Reisverslagen:

11 December 2010

Bye Australia!

02 December 2010

New Zealand

07 Oktober 2010

berichtje vanuit t 'ECHTE' australie

27 September 2010

op naar de middle of nowhere!

11 Augustus 2010

update
Jitske

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 50474

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Juni 2014

De ontdekking van Zuid-Amerika

15 November 2010 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2006 - 31 Augustus 2006

Mijn eerste reis

31 Januari 2010 - 30 November -0001

down under

Landen bezocht: