bijna naar de oostkust!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Jitske - WaarBenJij.nu bijna naar de oostkust!! - Reisverslag uit Perth, Australië van Jitske - WaarBenJij.nu

bijna naar de oostkust!!

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

04 Juni 2010 | Australië, Perth

heej lieve allemaal!

hoe gaat het daar in het warmer wordende NL?
even een kort berichtje op mn waarbenjij.nu! morgen vertrekken we namelijk naar de oostkust!
eerst rijden we van hier naar esperance en dan van esperance naar adelaide, wat een ontzettend lange reis is, maar hopelijk gaat dat allemaal goed! :D

en vandaar vertrekken we naar melbourne en dan helemaal op naar cairns. we gaan dit doen in 2,5/3 maand.. super gaaf maar ook wel spannend hoor! haha

vandaag ga ik afscheid nemen van mijn familietje waar ik 4 maand bij heb gewoond. zij vertrekken voor 6 weken naar zuidafrika! echt raar om afscheid te moeten nemen, gister mn kamertje al schoon gemaakt en alles een beetje proberen te organiseren kwa spullen..
ik ga perth en de mensen die ik hier heb ontmoet echt wel ernorm missen! maar ik ben er over aan het denken om na de oostkust hier weer terug te komen, om ergens te werken.. waarschijnlijk op een farm om zo mijn 2e jaars visum te kunnen krijgen, maaar eerst de oostkust doen voordat ik beslissingen maak!

ik ga waarschijnlijk niet zoveel internet meer hebben, dus vanaf nu ga ik mn waarbenjij.nu vaker gebruiken om jullie wat meer op de hoogte te houden!

hoop dat alles daar ook goed gaat! ik mis jullie wel hoor!

veeeel liefs xxx Jitske

• 04 Juni 2010 - 06:38

Jitske:

Wow die 4 maanden zijn idd echt voorbijgevlogen! En wat een gave plannen heb je na je reis naar de oostkust!! LEUK!! So you did fall in love with the outback ;) Veel plezier!!! xx

• 04 Juni 2010 - 08:42

Willemijn:

Echt superrrr veel plezier daar Jits! Het klinkt allemaal zo geweldig. Wel goed op jezelf passen hè ;)
    Ik zal voor je bidden!
    xx

• 07 Juni 2010 - 07:55

Suzan:

Jit!! Heb je blog gevonden :) hiephoi!! Wow, nog een jaar australie jaa? Suuper coool!! Heel veel plezier met je roadtrip, geniet ervan!!!

Xx