Vakantie North Carolina - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu Vakantie North Carolina - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu

Vakantie North Carolina

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jitske

26 September 2006 | Verenigde Staten, Tampa

we vertrokken vrijdagochtend al om 4 uur! iedreen was helmaal moe, dus veel geslapen. we wisselden steeds van plaats, zodat ik niet steeds bij de kids achterin hoefde te zitten. dat was wel lekker, kon je tenminste ook ff slapen. in het totaal hebben we 10 uur gereden! was dus wele en lange trip, maar alles ging goed.
het hotel waar we in verbleven was erg luxe! alles heel netjes en mooi. het hotel stond op het terein van het biltmore house (het grootste huis van Amerika). we kwamen om ongerveer 2 uur aan bij het hotel. eerst even naar de kamers, ik sliep in een kamer met de kids en Thadd en Heather sliepen in de kamer naast ons. daarna wouden ze eigenlijk naar de farmyard voor de kids, maar omdat het regende was die gesloten, daraom gingen we naar de winery, waar je allerlei soorten wijnen kon proeven. maarja omdat ik nog geen 21 ben, kon dat dus niet. ze zijn hier ook erg strikt met het controleren van id. maarja ik hou toch niet van wijn dus maakte niet uit;)
daarna gingen we dineren in het hotel. daarna terug naar de kamers, de kids naar bed, en omdta ik niets beters te doen had ook maar naar bed gegaan, wnat was best heel erg moe omdat we die dag al zo vroeg vertrokken waren.

zaterdagochtend eerst ontbeten in het hotel met vrienden van hun die zaten een paar kamers naast ons. daarna gingen we naar de farm. echt grappig om te zien dat zij dat helemaal geweldig vinden! in florida heb je geen boerderijen en dat dus ze vonjden het helmala leuk om koeien te zien en schapen en kippen haha, voor mij is dat almaal heel gewoon:P
de kinderen konden daar van alles doen. pompoenen schilderen, vogelverschrikkers maken etc.
daarna gingenw e naar bearlake. daar wast echt vet mooi! North carolina staat bekend om de bladeren die rond deze tijd verkleuren en om de meren en bergen. daar had je dat allemaal. heel mooi! gaaf om te zien dat amerika ook zulke dingen heeft.
we gingen met de boot naar een andere plaats. daar bleef ik met de vrienden van hun en de kids achter bij een huisje. clubhuis noemen hun dat. als je daar woont kan je dar gebruik van maken.
we hebben dara gelunched en later kwamen thadd en heather terug van huizen kijken. zij willen heel graag een huisje kopen in deze omgeving.
ze wouden heel graag nog wat andere huizen kijken dus brachten ze mij en de kids naar een soort van park wara de kids konden spelen, alleen alles was vies van de regen:S dus was niet echt chill. ook was er niet heel veel te doen voor de kids, dus was blij toen ze na een poosje weer terug kwamen.
toen tereug naar het hotel gereden en onderweg wat gegeten. ondertussenw as het 10 uur voor we terug waren in het hotel, dus de kids snel naar bed. en ik ook maar:P

Zondagochtend gingen we naar het biltmorehouse, dat is het grootse huis van amerika. was idd heel erg groot! daar hebben we ontbeten. toen begon het heel hard te regenenS: dus hebben we dara een tijdje gezeten. maar het stopte niet dus, bracht een bus ons naar de parkeerplaats, en toenn gingen we terug naar het hotel. thadd en heather wouden graag nog een andere plaats bekijken waar ze misshcien huisjes hadden, maar ik besloot bij het hotel te blijven met de kids, aangezien zaterdag niet heel erg bevallen was, en bij en om het hotel veel te doen was voor kinderen, leek het me beter om thuis te blijven. eerst hebben de kids even een 'quiet'tijd gehad, waarin ze voorzichzelf spelen. en daarna gingen we naar de horsebarn met een bus, waar we konden lunchen en de kids paarden konden zien. lunchen was erg lastig, want het was een lopend buffet en met mij als enige oudere was dat lastig haha. maar alles kwam goed:P
na de paarden gezien te hebben, besloot ik weer met ze naar de farm, te gaan waar vanalles te doen is. kinderen vermaakten zich helmaal. geeneen keer gehuild of geruzie! dat si echt de eerste keer dat ik hier was! was wel een leuke dag! kids waren erg lief:)
om 6 uur terug naar het hotel, allemala spelletjes gedaan en om 8 uur kwamen uiteindelijk, Thadd en heather terug. toen gegeten en de kids naar bed. ik had nog geen zin om naar bed tegaan of iets en wou even een 'break' voor mezelf. dus kdacht ik loop even een rondje door het hotel. daar zaten de opa en oma van de vrienden van thadd en heather bij de openhaard en vroegen of ik er ook bij kwam zitten. daar een tijdje gezeten en gepraat, ze waren pas naar amsterdam geweest, dus was wel leuk om te horen wat zij er van vonden. en zij vertelde mij wat de moeite was om te zien enzo. erg lieve mensen!
daarna even rond het hotel gelopen, en toen terug naar onze kamer. doordat we nog een nacht langer bleven, waren we die dag verhuisd naar een andere kamer alleen nu hadden we maar 1 kamer. haha dus moesten met zn alle op 1 kamer slapen, nouja. was niet zo erg.
maar heather en ik gingen nog even tv kijken bij hun vrienden. en toen terug naar de hotelkamer en geslapen:)
de volgende ochtend moesten we al om 9 uur de hotelkamer uit zijn, dus alles snel ingepakt wat nog niet ingepakt was daarna wouden thadd en heather nog even langs de huizen rijden waar we waren geweest. onderweg even ontbeten. na de huizen gezien te hebben gingen we onderweg naar huis nog even gestopt bij bearlake reserve, zij hielpen n thadd en heather dit weekend bij het helpen kiezen van een huis. daarna echt naar hius, onderweg gelunched en gedineerd. en waren we om 1 uur snachts thuis.

ik vond het een leuk weekend, wel gaaf om een andere omgeving te zien van amerika alleen voor mij was het een beetje balen dat ik dit weekend zoveel op de kids moest passen, want normaal gesproken ben ik in het weekend vrij. maarja.. ik heb iig weer een ander deel van amerika gezien:D

ik moet even uitvogelen hoe ik de foto's op de computer zet, maar ze komen eraan!

liefs xx jit

  • 27 September 2006 - 10:50

    Suus:

    heeeeeeeej jit!! Wow, je hebt het nog steeds hmaal cool zie ik zo!! :D Leuk joh!! jit; ik ga 23 oktober naar amerika :D Cool he?!?! ik heb er zoooveeel zin in :) ik heb ook mijn site; www.usasuus.waarbenjij.nu ;) !! We gaan snel een binnenlandse vlucht boeken he!! hahaha!! jitt, have fun!!!!!

    Liefs Suzan

  • 27 September 2006 - 20:04

    Edo:

    Hey Jit!!
    Leuk om te lezen dat t zo goed gaat met je..en ook om te lezen wat je allemaal mee maakt..
    Have fun!

  • 03 Oktober 2006 - 15:30

    Hedwig:

    Hee Jit, súper leuk om al je berichtjes te lezen en te merken dat je het zo naar je zin hebt! Keep up the good work (oke, verder dan dit kom ik niet met Engels ;)) en ik zal regelmatig je site checken!

    X Hedwig
    p.s: laat je me nu definitief in de steek qua engels-slechtheid?:D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 48
Totaal aantal bezoekers 50478

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Juni 2014

De ontdekking van Zuid-Amerika

15 November 2010 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2006 - 31 Augustus 2006

Mijn eerste reis

31 Januari 2010 - 30 November -0001

down under

Landen bezocht: