over een paar uurtjes sta ik in nederland! - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu over een paar uurtjes sta ik in nederland! - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu

over een paar uurtjes sta ik in nederland!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jitske

01 Mei 2007 | Verenigde Staten, Tampa

okee daar ga ik dan bijna!! over 10 uur stap ik in het vliegtuig naar nederland! echt een heel raar idee. ik moet zeggend dat ik me op dit moment hele naar voel. ik kan dit gezin niet achterlaten!!

maargoed. ik heb een leuke laatste week gehad. ik heb veel samen met heather gedaan. gewoon de normale dingetjes, samen doen, zoals boodschappen en tv kijken, en naar winkels geweest. en vrijdagavond nog een keer naar de outlett mall geweest! ergg goed geslaagd!! was erg gezellig. de hele week voelen we ons al niet echt goed. hetaher word steeds ene soort van paniekerig als ze er aaan denkt dat ik wegga. en ik heb buikpijn.. haha lekker stel. maar we proberen het maar heel hard te negeren en er gewoon gezellige dagen van te maken! ook heb ik eindelijk mn ipod nano gekocht!! is hier goedkoper als in nl, en mn mp3 is stuk. dus nou hebk iig muziek!

dit weekend benk steeds naar t strand geweest. erg fijn! en ook leuk wnat mn eerste weekedn dat ik hierw as benk naar t strand geweest met hen. en nu mn laatste weekend heb ik ook op het strand doorgebracht. goed begin en goed einde.

maandag was een erg gezlelige dag. alleen evans was mee nara t strand en hetaher ging de huisjes schoonmaken. lekker uitgeleefd met evan sop t strand (lekker kind zijn even) haha gave zand kastelen gebouwd.

daarna ging t ook goed, gingenw e naar publix om nog de dingetjes te halen voor mn afscheids dinner. ook matt zou overkomen. we gingen erg amerikaans eten. (zelf hamburgers maken)

maarja toen begon thadd dus te bidden voor t eten en te danken voor mij en alles en voor een goede reis.. ik zat al heel hard te slikken zodat ik niet zou hoeven te gana huile.. nou ik had t dus tot t einde gered. alleen toen begon heather dus aardig hard te huilen. nouja toen begon ik dus ook! was echt heel naar eigenlijk wel. de kids aardig verschrikt en thadd en matt zaten daar haha. thadd ze grapjes proberen te maken. nou toen het allemala weer ging. ging thadd aan me vragen of ik vaniedreen wat leuskw ou zeggen ofz. nou toen begon heather dus weer te huile.. dus de rest van de maaltijd hebben we t genegeerd en gewoon gezlelig proberen te doen. ook kwma emrs danslerares nog langs. dat wa sook wel ff goed.
verder was de maaltijd heel gezellig. we gaan er proberen een leuke avond van te maken nog. en t er niet te zwaar op te leggen.
ik vertrek morgen erg vroeg (7 uur vertrekt mn vliegtuig) aan de ene kant vinden we t fijn dat uik zo heel vroeg wegga. ik moet om 6 uur sochtends al inchecken. dus we hopen dat we allebei heel moe zijn dat we t niet echt beseffen.,, ik zie er ehct tegen op!!
straks gaak mn afscheidsboek aan hen geven (hebk in elkaar geflanst en is leuk geworde!)

nou.. in 29 uur benk in nederland!! echt erg raar om dat te bedenken!!!

hoop dat de reis goed gaat.. end at de 9 uur die ik in chigago moetw ahcten ook wel leuk mogen worden.. hoop dak van het vliegveld afmag!!!
ik spreek en zie jullie snel!!

veel liefs xx jitske

  • 01 Mei 2007 - 01:16

    Jacqueline:

    Succes met het afscheid en een goede reis terug!! Het is iig net zo zonnig in Hollanda als in Tampa..toch?!

    Liefs Jacq

  • 01 Mei 2007 - 13:14

    Hedwig:

    He Jit!

    Jeetje.. Ik lees dit en zelfs ik krijg een traan in mn ogen hahaha. óf ik ben gewoon te emotioneel aangelegd óf ik leef me nu teveel in. Ik kan me voorstellen dat het heel dubbel is om weg te gaan. Heel veel succes morgen iig!

    Liefs Hed

    p.s: Naar boven kijken, dan ga je minder snel huilen, tip ;)

  • 01 Mei 2007 - 13:30

    Fen:

    FIJNE reis jit, en tot morgen!!
    xxxx

  • 01 Mei 2007 - 14:45

    Manon:

    Heey Jit,

    heeel veel succes met het afscheid en de reis en ik zie je morgen!

    Liefs Manon

  • 01 Mei 2007 - 14:48

    Nina S:

    Hee Jit!!
    Lijkt me idd moeilijk om afscheid te nemen! Maar je ziet ze vast nog wel een keer! Fijne reis alvast en veel plezier nog ff daar!
    Liefs Nina

  • 01 Mei 2007 - 18:27

    Paulien:

    heey meid... veel vlieg plezier... en hoop tot snel.... raar idee na al die leuke verhalen om je weer eens terug te zien... is voor ons erg lang geleden
    groetjes paulien

  • 07 Mei 2007 - 17:42

    Joanna:

    Beste Jitske,
    Misschien een beetje raar om je zo te mailen, maar ik ga binnenkort naar Miami en ben opzoek nog naar tips met name waar te slapen. Misschien kun je mij helpen.
    Gr. Joanna
    mijn mail is: joklopo30@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 50450

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Juni 2014

De ontdekking van Zuid-Amerika

15 November 2010 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2006 - 31 Augustus 2006

Mijn eerste reis

31 Januari 2010 - 30 November -0001

down under

Landen bezocht: