afgelopen weekend - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu afgelopen weekend - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu

afgelopen weekend

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jitske

18 September 2006 | Verenigde Staten, Tampa

heej:D

hier weer een kort berichtje. ook om even te zeggen dat ik eindelijk meer foto's kan plaatsen op deze site. dus ik ga als een gek foto's maken:P dan kunnen jullie is zien waar ik uithang. ik heb er nu al veel foto's opgezet. dat zijn de foto's van toen ik vertrok op schiphol. zie je mn rare familie:P haha en heel lief hor!

afgelopen weekdn was leuk! zaterdag ben ik wezen shoppen in the mall, met jeanett, de andere aupair. alelen is zij niet echt een goed persoon om mee te winkelen, dus volgende keer gaak met iemand anders haha. heather heeft al beloofd dat zij wil dus komt goed.

zaterdagavond zijn we (jeanett en ik) uitgegaan in channelside. dat is een soort van plaats met allemaal clubs bij elkaar. alelen moetje dus 21 zijn om binnen te kunnen komen. en ze zijn daar best heel streng in. maar wij dachten we proberen het gewoon. dus wij beetje vragen oe de club was en beetje slijmen, maar moesten ons id laten zien. dus ik pak mn NL'se id en daar snapte ze niet veel van dus mochten we naar binnen! haha en ook bij andere clubs. dus was wle chill. Heather en Thadd konde t bijna niet geloven, omdat ze normaal zo streng zijn!
zondag ochtend hier naar de kerk geweest, met mn familie mee. ze zitten in een best kleine kerk. na de kerk was er een soort van lunch voor mensen dei nog niet zo lang in de kerk komen, en aangezien Heather en thadd ook nog niet zo lang in de kerk komen gingen we daarheen. was een meisje van mn leeftijd dus daar even mee gepraat, en toen vertelde ze dat ze savonds een soort van club hebben voor mensne van mijn leeftijd. komt er aant einde een vrouw naar me toe, beetje zo'n vrouw die er mega saai uitziet haha en ze was hoogzwanger. vraagt ze of ze mn nummer mag zodat we wat kunnen doen savonds! haha ik had helmaal niet met haar gepraat en kweet geeneens dr naam. maarja je kan moeilijk nee zeggen bij zoeits haha. maar wel een beetje raar! haha heather en ik moesten zo hard lachen.

nouja ik savonds naar die club . haha kvon t vet eng want ja ik ken er natuurlijk niemand!

maar t viel gelukkig allemaal heel erg mee, en waren echt super aardige meisjes van mijn leeftijd! en ze willen me graag meenemen in t weekend enz. dus ik ben blij dat ik ben gegaan! ik maak vorderingen in t vrienden maken!! hahah jeehh
zij zitten dan nog op highschool. ze gaan bijna elke week naar een footballgame van school en daarna soms feesten ofz en anders gaan ze naar iemands huis. en vroegen dus ofk ook mee wou! wel gaaf dus. alleen aankomend weekend gaak voor 3 of 4 dagen op vakntie met mn familie naar North carolina, dus kank nie maar dat weekend erna natuurlijk wel:P ze hebben mn nummer dus kzie wel!

heb echt zin om op vakantie te gaan! schijnt dara heel gaaf te zijn! haloween komt ook in de buurt, dat is hier ook een hele happening! iedreen is al dingen anat maken en in de winkels hangen overal dingen met healloween. haha ben benieuwd hoe dat is! heather zget dat t heel gaaf is. end at er dan allemaal dingen te doen zijn.

nouja zoals je dus hoort vermaak ik me nog helemaal:D ik sport nog elke dag bijna! haha jaa lach maar:P nix voor mij idd.
maar ik moet wel als ik niet dik wil worden van t rare etenw at zie hier allemala eten. vanavond gaak skaten langs bayshore. kijken hoe dat bevalt:P als ik dan iemand leuks tegen kom, val ik 'perongeluk' in zn armen hahah nee maar ik zal wat foto's maken van bayshore, ik vind t echt relaxed om daar te lopen. is een weg langs het water van de baai die in de golf van mexico uitkomt. veel mensen sporten daar en wij wonen er heel dicht bij. en ik zal binnekort ook wel wat foto's maken van t park waark vaak heen ga met de kids enz. en almaal dat! dan weten jullie een beetje wara ik uithang:P

tis trouwes vet irritant, ik kan sochtends niet meer uitslapen:S het huis word geschilderd dus lopen veel mensen om t huis en z ebeginnen sochtends al om 7 uur. en dan kan je ehct nie meer slapen van t lawaai! en de laatste tijd beginnen ze steeds in t gedeelte waar ik slaap. en voor 1 raam hangt geen gordijn dus laatst schrok ik me dood haha! zij waarschijnlijk ook:p
maarja uitslapen zit er dus niete hct meer in aankomende tijd.

donderdag gaak trouwens naar een girls night. schijnt heel leuk te zijn. almaal dingen die je daar kan doen. massages, manicures etc. van 5 tot 9. Heather gaat die avond daar dingen promoten voor haar kleine zaakje wat ze pas is begonnen. ze koopt en verkoopt in kleren en sieraden. en ik en jeanett gaan daar dus ook heen.

nouja dat was het almala wel zo'n beetje wat ik wou vertellen volgens mij! haha ik was van plan een 'kort' berichtje maar die is aardig lang uitgevallen. sorrY!!

maar foto's komen dus!

hebben jullie nog nieuwtjes??

veel liefs jit

  • 19 September 2006 - 06:36

    Mama:

    O, ik ben echt jaloers op je. Al die leuke dingen, ik wil ook zo,n gaaf baantje!!!!Tof dat je nu nieuwe jonge mensen leert kennen.Ik ben benieuwd naar je foto's

  • 19 September 2006 - 08:07

    Fanoula:

    Heee lieve Jit!
    Wat gaaf die foto's, en je verhalen enzo :D! Binnenkort stuur ik je ff een (gigantische :P) mail met al mijn spannende (ahum;)) belevenissen hier in NL, haha! Liefs xxx noul

  • 19 September 2006 - 11:09

    Amber:

    Hee jit, jij bent goed bezig daar. Klinkt allemaal erg gezellig, ben jaloers op je!

  • 19 September 2006 - 17:44

    Suzan:

    heeej jit!!
    ik ben zo blij voor je dat je het zo super hebt!! je doet egt veel leuks joh! en heather klonk laatst egt super enthousiast joh!! egt leuk om haar eens te horen ;) je hebt het egt getroffen!! ik ga maybe 9 okt of 23 okt....oooh, ik heb er zoooooooooveel zin in!! :D ik ben al allemaal au pair boeken een het lezen enzo ;) !! wel shit dat je niet kan uitslapen, ma gelukkig word je niet wakker met een rode pick up (kreta...) voor je deur..:P of wel!?? heee jit, ik kom je zeker opzoeken als ik zelf ooit in amerika zit ;) hahahaha. nog heeeeel veeel plezier daar!! xxxxxxxxx

  • 21 September 2006 - 07:46

    Sander:

    Hi there!
    mooie foto's:D en erg emotioneel;)
    have Fun!
    Sander

  • 23 September 2006 - 09:30

    Ei Van Columbus:

    we zijn hier erg blij voor je dat je het erg naar je zin hebt. We missen je wel heel erg. Geniet ervan. gr xxx ei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 35
Totaal aantal bezoekers 50476

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Juni 2014

De ontdekking van Zuid-Amerika

15 November 2010 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2006 - 31 Augustus 2006

Mijn eerste reis

31 Januari 2010 - 30 November -0001

down under

Landen bezocht: