Bye Australia! - Reisverslag uit Perth, Australië van Jitske - WaarBenJij.nu Bye Australia! - Reisverslag uit Perth, Australië van Jitske - WaarBenJij.nu

Bye Australia!

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

11 December 2010 | Australië, Perth

heej lieve allemaal!

over een uurtje ist zo ver! dan vertrek ik van de boerderij en ben ik onderweg naar perth. daar neem ik vanavond het vliegtuig naar Christchurch, New zealand! ik heb daar dan 1,5 dag en dan neem ik dus bus/trein op naar t noorden van t zuid-eiland. dit is een 8 uur durende bus/treinreis. maar het schijnt een enrom mooie route te zijn dus dan zie ik gelijk een dele van New zealand:) Havelock is het plaatsje waar ik heen ga. Ik ga daar zoals het er nu naar uit ziet 2/2.5 maand werken in een restaurant. en kan daar aankomende woensdag al beginnen. :) daarna ist plan om het zuid eiland te verkennen en daarna zie ik het wel weer. tijd vliegt, want dan ist alweer half maart! heel misshcien komt Kerstin terug voor een maand en kunnen we samen door thailand reizen, wat erg gafa zou zijn, maar dat is allemaal even afwachten. de plannen veranderen ook steeds, dus eigenlijk probeer ik er gewoon niet al te veel te maken. maar dit is dus het plan zo ver:)

heb er wel een beetje moeite mee om australie te verlaten, heb hier zo'n gave tijd gehad en hou echt van dit land. maar heb nu mn 2e jaars visum opzak dus de kans om voor mn 30e weereens een jaar terug te gaan! :)
ook zijn gav en hayley (eigenaren) en 2 van de jongens (werkers) al weg van de boerderij, dus ook raar om ineens afscheid te moeten nemen. toen ik hier kwam leek 3 maand best lang, maar de tijd is echt snel gegaan:) ga ook zeker dit plekje missen!
ook om in een comfortabel huis te wonen met een comfortable bed in een kamer die ik met niemand hoefde te delen, gaat nu wel weer even anders worden, de hostels en gedeelde kamers staan me weer te wachten. maar ook dat is eigenlijk altidj gezellig geweest, dus komt vats goed;)

dit is het even voor nu! ik laat jullie weten wanneer ik veilig en al in Nieuw zeeland zit!

lieefs xx

• 11 December 2010 - 06:00

Suzan:

Jit!!! heeeel veeel plezier!! Wow, super gaaf dat je dit allemaal doet :) enjoy!!

xxxx

• 11 December 2010 - 07:09

Jacqueline:

Bon voyage!!!! Heel veel plezier in Nieuw Zeeland! :))) xx

• 11 December 2010 - 10:43

Fenneke:

veel plezier jit~! gaaf, weer een nieuw avontuur! en nu kun je mooi je serveerster-skills laten zien :)

xx fenneke