op naar de middle of nowhere! - Reisverslag uit Perth, Australië van Jitske - WaarBenJij.nu op naar de middle of nowhere! - Reisverslag uit Perth, Australië van Jitske - WaarBenJij.nu

op naar de middle of nowhere!

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

27 September 2010 | Australië, Perth

heeej!

weer even een kort berichtje van mij! het is namelijk zo dat ik na een fijne maand terug in Perth, morgen naar de middle of nowhere vertrek. Ik ga 400 km van perth af op een hooi-boerderij werken. (in Holtrock, kijk op google earth en tsja je ziet dan dus eigenlijk vrij weinig;) haha) ik ga daar t eten verzorgen en een beetje helpende hand.dit ga ik doen voor 3 maand om zo mn 2e jaars visum aan te kunnen vragen.

ik ga daar niet al te veel beschikking tot internet hebben en ook zal mn telefoon daar geen bereik hebben.
maaar verder klinkt het allemaal best goed. het is een familie bedrijfje en er werken niet al te veel mensen, maar wel 2 jongens van mijn leeftijd en dan vader moeder en kindje en de opa helpt mee. iedereen schijnt erg welkomend te zijn naar nieuwe mensen toe (wsl omdat er zo weinig mensen zijn haha)

1 keer in de week moet ik boodschappen doen in een klein plaatsje dat 70 km verder op is. dus ja tis wel erg afgelegen, maar ook wel weer een ervaring natuurlijk.
nu t 'echte' australische leven in haha

afgelopen maand ben ik weer even aupair geweest bij mn familietje in perth. was wel echt weer even lekker, maar merk dat het nu ook wel weer tijd is om iets niets te gaan doen. de nieuwe aupair is hier nu ook al dus voor haar denk ik ook lekker als ze hara eigen ding nu kan gaan doen met de kids.
maar ga de kids wel weer missen hoor!!

ondertussen word het hier ook alweer zomer. wat dat betreft had ik misshcien beter in 'de winter' op een farm kunnen gaan werken, maar hopelijk ben ik bijna klaar als de 46 C dagen eraan komen!

ik weet nog niet wat ik na deze 3 maanden ga doen, misshcien in febr. toch een studie oppakken, en dan in januari nog een mooi tripje maken. en anders in sept. starten en dan zit ik er over te denken nog te gaan werken/reizen in een ander land. maar dat moet ik dus allemaal nog even zien;) ligt eraan hoeveel ik jullie mis natuurlijk ook! ;)

ben al bijna 8 maand weg! is echt zooo snel gegaan!
ik mis jullie hoor!
hoop dat t allemaal goed gaat daar!

veel liefs xxx Jitske

  • 27 September 2010 - 07:27

    Suzan:

    Jit!!!
    Goed om weer van je te horen.. Jeetje, 8 maand.. echt de tijd vliegt!! Wow... Heeel veeel plezier in de middle of nowhere en geniet heeel hard van al je vrijheid :) Ben benieuwd naar je uiteindelijke plannen.. keep us posted :)

    liefs Suzan

  • 27 September 2010 - 11:14

    Jacqueline:

    Heey, wat leuk dat je nu het 'echte' australie gaat proeven op een farm in the middle of nowhere! Dat is idd weer een hele ervaring! Ik ben nu weer een maandje aan t studeren.. tis heel leuk maar stiekem wil ik eigenlijk ook zo graag gaan reizen.. In het 3e jaar mag ik stage lopen in het buitenland dus daar kijk ik nu al naar uit haha. Veel plezier op de farm! Goeie reis! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Perth

down under

Recente Reisverslagen:

11 December 2010

Bye Australia!

02 December 2010

New Zealand

07 Oktober 2010

berichtje vanuit t 'ECHTE' australie

27 September 2010

op naar de middle of nowhere!

11 Augustus 2010

update
Jitske

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 50426

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Juni 2014

De ontdekking van Zuid-Amerika

15 November 2010 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2006 - 31 Augustus 2006

Mijn eerste reis

31 Januari 2010 - 30 November -0001

down under

Landen bezocht: