update - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jitske - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Jitske - WaarBenJij.nu

update

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

11 Augustus 2010 | Australië, Brisbane

heej allemaal!

man man ik moet me schamen! ben erg slecht in het bijhouden van een blog hier in australie!

sinds mijn laatste blog is er al weer zoveel tijd verstreken en heb ik alweer zoveel gedaan en gezien!

allereerst vertel ik maar even dat ik toch heb besloten geen aupair te zijn voor de familie in brisbane. toen ik daar was werd het me al snel duidelik dat ik niet WEER een aupair kon zijn. na zoveel vrijheid te hebben gehad en zoveel mensen te ontmoeten steeds, ondervond ik in brisbane niet blij zou zijn..

na brisbane zijn we helemaal naar cairns gereden en were terug. de dingen die we onderanderen hebben gezien en gedaan zijn: byron bay, fraser island, noosa, airliebeach, withsundays boat tour, cairns, een cairns rainforesttour, magnetic island, millaa millaa falls (de waterval van de herbal reclame!) skydiving on rainbowbeach!!

en volgens mij vergeet ik nu een heleboel, maar t zegt jullie denk ik toch niet al te veel, maar kijk eens op google haha en je ziet de amazing places! aaah echt zoveel mooie dingen gezien! echt gaaf! er staan veel foto's op facebook voor degenen die facebook hebben en nja anders kan je ze zien alsk terug ben! :)

ik heb dus geen idee wanneer ik terug ga komen. het idee is nu om op een boerderij ofz te werken om zo mn 2e jaars visum te kunnen krijgen. daar zijn namelijk speciale regels voor. dat betekend niet dat ik sowieso 2 jaar ga blijven, maar ik heb dan in iedergeval de mogelijkheid om ooit weer voor een jaar terug te kunnen!

ik zie wel hoe dat bevalt,zie mezelf nog niet ehct op een boerderij, maar goed ik ga t proberen en anders maak ik gewoon mn jaar vol en kom ik dan naar huis. ik heb totaal geen plan, dus ik zie t allemala wel;)

kerstin, waar ik nu mee reis, vertrekt vanacht terug naar duitsland. daar zie ik wel echt enorm tegen op. gelukkig is er een vriend van mij nu ook in brisbane (waar ik nu dus weer ben) en hij wil ook op een farm werken, dus misshcien kunnen we dat samen doen, dat scheelt alweer;)

er zijn allereli verschillende boerderijen, je kan bijv fruitplukken, of op een kettle-farm werken, of op een boerderij waar andere backpackers komen om een tour te maken, dat lijkt me dan nog wel wat. of je kan als day-care voor kinderen op een boerderij werken, maar weet niet hoe dat werkt. nja genoeg opties dus. ik zie wel hoe t komt en gaat. ben niet te kieskeurig op het moment want moet echt werk hebben. australie is echt een duur land en t geld begint op te raken;)

maar in iedergeval alles gaat goed en love my life op t moment! haha lijkt allemaal echt een droom!

hoe gaat het in NL?
denk aan jullie!!

veel liefs xx


  • 11 Augustus 2010 - 08:19

    Jori:

    Hee snotaap :p
    Klinkt gooeed! Ik zou natuurlijk eigenlijk willen dat je per direct terug zou komen maar dat kan ik jou natuurlijk niet aandoen!
    Ik mail je zo!
    Kusjes

  • 16 Augustus 2010 - 04:54

    Jitske:

    Wat lekker dat je het nog steeds zo naar je zin hebt daar! Kan me voorstellen dat je nu even wat anders wilt dan aupairen;) Succes met je visum en de jobsearch! x

  • 16 Augustus 2010 - 04:55

    Jacqueline:

    Haha oops ik had jouw naam erboven geschreven! haha

  • 16 Augustus 2010 - 06:31

    Suzan:

    Heee jit!!!!

    Dat is lang geleden dat ik jou heb gecontact zeg.. Ik ben net gisteren teruggekomen uit India, waar ik in een weeshuis/school heb gewerkt en rondgereist heb.. Het was zoo ongelooflijk mooi en bijzonder en heb er veel van geleerd.. het is zn andere wereld daar.. heel raar om nu weer terug te zijn.. Weet je ondertussen al of je langer kan blijven en waar werk je nu????
    Ben benieuwd naar al je verhalen!!

    heeel veel leefplezier en tot ooit ;)
    veeel liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

down under

Recente Reisverslagen:

11 December 2010

Bye Australia!

02 December 2010

New Zealand

07 Oktober 2010

berichtje vanuit t 'ECHTE' australie

27 September 2010

op naar de middle of nowhere!

11 Augustus 2010

update
Jitske

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 50439

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Juni 2014

De ontdekking van Zuid-Amerika

15 November 2010 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2006 - 31 Augustus 2006

Mijn eerste reis

31 Januari 2010 - 30 November -0001

down under

Landen bezocht: