vanuit de USA - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu vanuit de USA - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu

vanuit de USA

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jitske

04 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Tampa

hier weer een bericht hoe het met me gaat. nog steeds alles helemaal fijn! afgelopen weekend lekker bijgekleurd (of verbrand) of het strand. dit keer gingen we naar hun andere beachhouse, omdat ze dat wouden verfen, en omdat ik vrij ben int weekend konk lekker doen wat ik wou:) dus eiglijk heel de dag op t strand gelegen/gezeten/gelopen:P echt heerlijk, dit strand gaf me echt een vakantie gevoel! als ik me ogen dicht deed leek t net ofk met tine in zuidfrankrijk was:D
was echt heel warm en ook geen wolken, echt relaxte stranddagen.

vorige week woensdag was hier een in de buurt een soort v festival noemen zij het. maar t was een bandje en heeel veel mensen. dus ik dara ook maar heen met mn goeie gedrag.. maarja alleen is natuurlijk nie zo leuk, maar besloot toch even naar t bandje te kijke. komt er ineens een kerel op me af, hee why are you standing here so lonely? dus ik zeg 'ja, ik ben alleen' blabla bla hele tidj met m gepraat, maar t was een beetje een creep en hij was klein dus eiglijk wouk van m af, maar ik wist nie hoe, haha. op een gegeven moment wou die drinke halen en ik moest maar ff bij zn vriend blijve staan, maar zn vriend liep weg, dus konk ook mooi weg:D haha ik paar rondjes gelope, kwam ik m weer tegen, zegtie waar wasje nou enz. dus ik dat mooi als excuus gebruike . toen zeik maar dak naar huis ging, maar toen kwamk m later weer tegen. haha dus wss was het toen wel duidelijk dak m niet ehct leuk von:P maarja dit is elke maand, dus volgende maand gaak gewoon weer, en misshcien komt er dan een leuke jongen:P leipen namelijk wel veel lui van mijn leeftijd...

voor de rest niet zo heel veel bijzonders gebeurt deze week. ging allemala goed met de kids, soms maken ze me wel gek. maarja t komt altijd weer goed:) en t is fijn om te weten dat dat ook bij de ouders gebeurt:) en zij vinden dak t heel goed doe. ze proberen me nu over te halen om langer te blijven dan 8 maand. haha terwijl we eerts nog moeten kijken of ik wel 8 maand kan blijven. de vader van Heather kent iemand die werkt in rechten en veel te maken heeft met visa enzo, dus hij gaat nu proberen of hij kan los krijgen wat een goede reden is. maar ik wil niet langer blijven dan 8 maand denk ik, hooguit 9 maand, maar dan begint voor mij de leuke dingen thuis ook! haha profiteur he;)
ik zou wel langer willen blijven als ik geen leuke dingen thuis ook had. want tis hier echt zo chill:) ik pas ook helmala in dit gezin, ik vin hun helmaal gaaf, maar zij vinden mij ook helmaal fijn gelukkig. ze zeggen zo vaak dat ze zo blij met me zijn, en ook van haar ouders hoor ik dat ze me helmaal fijn vinden, dus benk wle blij om! kvoel me hier ook niet als een werknemer ofz. en zo behandelen ze me ook niet. ik voel me echt als lid van de familie.

eergister ben ik bij de universiteit wezen kijken hier! echt super mooi joh! het is vroeger een hotel geweets, enh dat zie je ook wel! ziet er uit als een paleisje! heel groot en heeel veel mensen van mijn leeftijd! misshcien wilk hier wel studeren;) haha nee hoor ik kom wel terug! denk ik..:P misshcien gaak volgende weke wel weer en dan ook naar binnen! haha maar dat vink opzich wel eng. ik moest dus met de trolley, maar niemand gaat hier met de bus of met de trolley, dus ik zat alleen haha, de chaffeur heelveel met me prate, en toen zegtie jaa mn broer heeft een soccerteam, met almala meisjes van jou leeftijd! zgetie geef je nummer blabla.. ik maar zeggen dat ik mn nummer niet wist, toen hebtie zijn nummer gegeven. ik ga toch niet voetballen. haha als ik ergens een hekel aan had op school:P

gister ben ik naar een interkerkelijke meeting geweest, veel mensen van mijn leeftijd. weer een manier om mensne te leren kennen he;) was wel aardig, ga volgende week weer, en alst nix is gaak gewoon weer iets anders proberen:P

nou dat wast wel weer zo'n beetje. niet heel veel bijzonders gedaan deze week..

hoe ist het daar in Nederland? ik mis de kruidnootjes!! haha

veeel liefs xxx jit

  • 04 Oktober 2006 - 14:18

    Meike:

    Haa die Jit:)

    Leuk om weer wat vanje te lezen, wel relaxt allemaal zo daar! Het is alleen jammer dat kruidnootjes niet zolang goed blijven dus opsturen gaat lastig!;) Want ze zijn weer heerlijk dit jaar haha! Maar echt beter weer dan daaro hier is het echt volop herfst! Ik spreekje nog wel, en anders stuur ik wel een keer een mailtje!
    Liefs je nichtje Meike

  • 04 Oktober 2006 - 19:13

    Sander:

    Hee Jitske!
    blij om te horen dat alles goed gaat:D zal k sinterklaas nog langs je sturen via luchtpost?
    nog veel plezier!!
    liefs,
    Sander

  • 05 Oktober 2006 - 09:18

    Willemijn En Jeroen:

    Hoi Jitske,

    Goed om te horen dat je het leuk hebt. Geniet maar lekker van het weer want het is hier echt k*t weer. Hier gaat alles z'n gangetje, we hoorden alleen hele wilde verhalen van vlak voor je vetrek. (iets met Niels ofzo) Je krijgt van iedereen de hartelijke groeten, en geniet nog maar even van je avontuur!

    Groetjes Willemijn, Jeroen

  • 06 Oktober 2006 - 10:04

    Mama:

    Zijn de nkruidnootjes het enige wat je mist....?en ik maar denken dat je ons allemaal zo zou missen.
    Nee hoor, heerlijk om te weten dat het zo fijn is daar.Ik zie alweer uit naar ons gesprekje, joepie,da's echt Jitsketijd.Hoor ik dan alles van die meeting??

  • 06 Oktober 2006 - 11:11

    Wouter:

    hee jetksi!
    je brengt me op ideeen met die kruidnootjes! die ga ik binnenkort weer kopen...
    Ik zit nu op school en het is suuper saai, dus het is leuk om te lezen dat je het zo tof daar hebt!

    de foto's zijn ook echt tof om te zien, dan krijg je een wat betere indruk van waar je bent!

    Nou, genietze dan maar...!

    xx wouter

  • 07 Oktober 2006 - 18:34

    Nina R,:

    Heej Jitske!

    Hier mijn allereerste berichtje! Zo te lezen gaat het heel goed met je en vermaak je je prima! :D Ben trouwens zo benieuwd hoe het nu met je engels gaat. Korsuize kan nu vast een hoop van je leren ;).
    Met mij gaat ook alles goed. Ik vind de studie heel leuk en mijn klas is ook leuk. Ben een echte journalist is spe met mijn laptopje en bloknootje in de aanslag ;).
    Heb me trouwens aangemeld om op de hoogte te blijven van je site :D. Dus tot de volgende bericht ;).

    Doei doei

    Liefs en dikke kus nina

  • 09 Oktober 2006 - 19:12

    Manon:

    Heeey Jit,
    wat leuk om te lezen dat je het zo leuk hebt. En ben jaloers op het mooie weer daar. het begint hier nu koud te worden. ik heb de winterkleding er alweer bij gehaald!!!Ben ook echt zooo benieuwd naar je Engels!Lukt dat al aardig?Ik heb al wel weer gemerkt dat mijn Engels slecht is haha...ik heb voor een vak een engels boek en ik snap er echt niks van.het had het niet zo goed chinees kunnen zijn!maar de universiteit is wel heel leuk.weinig les, veel zelfstudie. de mensen zijn allemaal heel aardig en de vakken zijn leuk.
    xxx Manon
    nog veel plezier en ik blijf je volgen!

  • 11 Oktober 2006 - 10:44

    Sanne:

    Heey lieve Jit!! Ik mis je wel hoor! Maar echt zo leuk om te lezen en horen dat je het zo goed hebt daar! Als je langer dan 8 mnd. blijft komen we gewoon onze zomervakantie daar houden:)Kun je ons mooi rondleiden!! Maar ik hoop toch stiekum wel een beetje dat je gewoon terug komt hoor...
    Hier gaat alles ook z'n gangetje maar ik hoop je snel weer te spreken. Binnenkort kopen we ook een webcam, ok?
    XXX...Sanne

  • 11 Oktober 2006 - 12:55

    Renske:

    heej jitje!!
    hoe is het nu? heb je al tijd nietmeer gesproken.:S echt lastig heb geen internet in utrecht en ben nu stage aan het lopen! hoe is het het nu daar? nog steeds zo naar je zin? hier is het echt koud!! en regenachtig:S binnenkort komt er een kaartje uit utrecht!!
    dikke kuszz renske!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 36
Totaal aantal bezoekers 50446

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Juni 2014

De ontdekking van Zuid-Amerika

15 November 2010 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2006 - 31 Augustus 2006

Mijn eerste reis

31 Januari 2010 - 30 November -0001

down under

Landen bezocht: