weer een berichtje - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu weer een berichtje - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu

weer een berichtje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jitske

13 September 2006 | Verenigde Staten, Tampa

hier weer een berichtje uit Florida:)
alles gaat nog steeds goed, deze week natuurlijk fulltime op de kinderen gepast, de kids proberen me heel erg uit op dit moment, das wel lastig. maar op andere momenten zijn ze weer heel lief! moet hier alleen even doorheen. wel moeilijk soms om streng te blijven wnat je wil ook weer dat ze je lief vinden natuurlijk. nouja komt vast goed. ondertussen dweil ik is een vloertje, en verder breng ik veel tijd met de kinderen in het park door.
het park is hier ehct zo'n sociale gebeurtenis. bijna alle moeders gaan er heen, zodat de kinderen kunnen spelen in de speeltuin of in de fonteinen. alleen nog niet echt andere auapirs daar gezien :( das wle jammer.

gister voor het eerst naar de sportschool geweest, alleen ging ik sochtends vroeg met heather mee, maar nu kan ik andere dagen gewoon zelfs s'avonds want dan schijnen er veel mensen van mijn leeftijd te komen. natuuurlijk weer een manier om mensen te ontmoeten. ik kan er ook deelnemen aan aallerlei soorten sportgroepen, dus misshcien gaak dat ook maar is doen! ze hebben er ook een 'kidsclub' dus als ik t een keer niet meer zie zitten, 'drop' ik de kids gewoon in de kidsclub (wat ze trouwens wel erg leuk vinden) en kan ik een uurtje sporten!

gisteravond ben ik met heather (de moeder vand e kids) mee geweest naar een kookavond. het heet cook and done, dat is ehct grappig! je hebt dan van te voren uitgekozen welke maaltijden je wil koken en op tafels staan dan alle ingredienten klaar voor de maaltijd die je wil koken/maken. als je dat dan hebt gemaakt stop je dat in de vriezer en ga je naar de volgende tafel om het volgende gerecht te maken en zo verder. als je uiteindelijk helmaal klaar bent neem je dat mee naar huis en stop je alles bij jou thuis in de vriezer, en zo heb je voor een maand ofz eten wat je in de over stopt en klaar is! lekker makkelijk dus en wel erg lekkerere maaltijden. beter als wat ik afgelopen tijd gegeten heb haha! en het was gezellig!
ik kan t erg goed vinden met de moeder gelukkig. kan erg met haar lache en ze is nauurlijk ook nog jong! Thadd de vader is ook erg aardig! ik heb het zo getroffen in deze familie. af en toe moeten ze heel hard lachen om wat ik zeg, omdat ik dan weer iets zeg wat heel raar is in het engels ofzo. maar mn engels gaat al beter!


Ik woon dus vlak aan de baai, wat bayshore heet. en savonds loop ik dara meestal even. er sporten dan heel veel mensen en af en toe kom je is iemand van je leeftijd tegen, eergister hak t puppiehondje louwie meegenomen. en dat werkt wel! zo allerlei manieren om mensen te ontmoeten. misshcien een beetje wanhopig, maarja je moet wat he;) beter wanhopig dit keer dan vriendloos:P

oohja en ik heb eindelijk een soort van plugevonden waar mn adapter in past en die past weer in het stopcontact hier! dus ik kan eindelijk mn camera gebruiken!!! dus foto's volgen snel! ik moet alleen nog ff regelen dat ik meer foto's op deze site kan plaatsen want ik kan er nu maar 10. komt goed! duurt alleen ff. dus hou mn site in de gaten;)

dit was hetw eer voor deze keer! ik ga nu were naar de sportschool!
hou me op de hoogte van jullie dingen!
liefs xx jit

  • 14 September 2006 - 06:09

    Sanne:

    Heey lieve Jit, hier een berichtje van je sister:) Echt leuk om te lezen hoe het allemaal met je gaat! Gaaf zeg, zomaar weer ff naar de sportschool en al die andere dingen die je doet! Hoop dat het met de kids ook snel goed gaat en dat je minder sterng hoeft te zijn. Zou ik wel es willen zien trouwens..haha, maar ja, het hoort erbij he:) Heb je ook al gekeken naar een cursus of zoiets? En heb je veel contact met die aupair (die je in het begin al ontmoet hebt?)
    Hier gaat alles prima maar mail je snel weer es een lange mail!
    Veel liefs, ook van Jeroen!
    XXX, Sanne

  • 14 September 2006 - 09:48

    Gerrit En Ineke:

    Hoi Jits, gaaf te vernemen dat het eigenlijk best goed met je gaat!! Hoop dat je leeftijdgenoten gaat ontmoeten, komt goed!!
    Met ons OK. Gaan vlgd week een weekje naar oostenrijk.
    Tot volgende keer!

    Liefs

  • 14 September 2006 - 15:43

    Jelte:

    Quote van de maand: "beter wanhopig dit keer dan vriendloos"

  • 15 September 2006 - 09:23

    Amber:

    Hey Jitske, erg leuk om te lezen wat je allemaal doet daar! Spannender dan hier in elk geval. Zo'n cook and done avond zou voor mij ook wel handig zijn trouwens :) Je ontmoet vast nog wel een hoop mensen, je bent er nog maar kort. Geef het ff de tijd. Liefs van Amber

  • 15 September 2006 - 15:33

    Miranda:

    hééj grote nicht!!
    Vind 't ech t super dat je daar zit enzo, echt gaaf;) kan nu lekker tegen iedereen opscheppen over mijn supercoole nicht!:P En met die kinderen komt het ook wel goed hoor! je bent super voor ze, weet ik zeker, ze moeten geluk hebben met zo'n oppas!;) Heel veel succes en heel beel plezier!!!
    heel veel liefs van je nichtje miranda
    en de rest van de familie;)

  • 16 September 2006 - 18:21

    Jeroen:

    heej jit, echt goed om te horen dat je het naar je zin hebt daar! en mooie foto's die hier al op staan!ziet er goed uit, wanneer hadden we ook alweer afgesproken om langs te komen:)???
    Groetjes je zwager:)

  • 17 September 2006 - 09:04

    Emily Schippers:

    Gelukkig doet ons internet het weer en kan ik weer lezen wat je mee maakt wel spannend allemaal ik denk dat bikkel en dusty het daar ook wel leuk zouden vinden en we laten dussty wel vaak uit dus daar gaat ales ook goed

  • 17 September 2006 - 10:33

    Carmenn:

    heeeeeeeeey mis jou zoo hahah maar nog veel plezier daar hea -xx-xx-xx - kaki(L)

  • 17 September 2006 - 17:23

    Mama:

    Hoi Jik.
    Foto's zijn geregeld hoorBen benieuwd wat je vandaag weer hebt beleefd...Hier is ' maar saai zonder jou!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 44
Totaal aantal bezoekers 50427

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Juni 2014

De ontdekking van Zuid-Amerika

15 November 2010 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2006 - 31 Augustus 2006

Mijn eerste reis

31 Januari 2010 - 30 November -0001

down under

Landen bezocht: