trip DC en NY - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu trip DC en NY - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu

trip DC en NY

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jitske

10 April 2007 | Verenigde Staten, Tampa

vrijdagavond (30 maart) kwam ik bij suus aan. vlucht was gelukkig goed gegaan, ook het overstappen. en ik zat na mn overstap ook naast een heel aardig meisje dus was gezelllig.
erg leuk weer om suus te zien! en marjolein bleef ook bij suus slapen, dus ook nog lekker lang geklets natuurlijk. dus voordat we sliepen was t aardig laat. haha

zaterdagohtend (31 maart) moest suus eerst naar klas. (als je met een organisatie bent moet je klassen volgen.) dus marjolein en ik belsoten om ong 12 uur naar washington dc in te gaan. kon zij mij vast dingetjes laten zien enz.
toen we in dc aan kwamen in het park, (the mall) met het nationaal monument was het heel druk, er scheen een vliegerfestival te zijn. heeeeeeel veel mensen allemaal aant vliegeren. was leuk! het was ook lekker weer dus konden gewoon zonder jas buiten lopen, wat ik niet verwacht had. daarna naar het witte huis gelopen. wel leuk om dat nu zo int echt te zien. daarna naar het capitol. en daarna naar downtown gelopen, om daar lunch te eten en ook chinatown even te zien. daar zouden we ook joyce ontmoeten een aupair die zij kendne van hun organisatie. zij zit in NY en wou ook graag naar het bal. wat dan die avond was.
ondertussen belde suus of ik het erg vond of zij niet naar dc kwam, maar boodschappen ging doen. was ook niet zo erg, want joyce liep met haar jurk te zeulen, dus besloten wij ook terug tegaan. het navalball zou ook al om half 8 beginnen, dus we zouden dan optijd terug gaan, om samen te koken en dan klaar te maken. ondertussen hadden we ook nog Jaqcelien ontmoet, ook een andere aupair.

suus had besloten dat we lasagne konden eten. was grappig want suus had de laatste blaadjes bovenop gelegt. die waren dus helemala omhoog gaan staan.was wel ff lache en verder was t gezellig, en ook wel raar om met allemaal nederlanders in amerika te eten! haha daarna klaar maken voor het Navy ball!! heather had me al helmaal enthousiast gemaakt. die zei dat t super gaaf was, en dat elk meisje dara wel eens heen zou willen. (ff uitlegje van de navy is.. het is een soort van marine maar dan anders. de navi is erg moeilijk om in te komen. je moet een uitnodiging krijgen, om er bij te kunnen, en dan als nog van de hoeveelheid die start, slaagt er maar een klein deel. t is allemala erg gediciplineert. ze mogen maar weinig. het is anders van de army.. eidreen kan de army volgen. maar de navy moet je wel iets speciaals hebben of ergens erg goed in zijn. ze vinden t ook niet gaaf om vergeleken te worden met de army.)

iedreen zag er erg mooi uit. en we vertrokken om 7.15 uur. en om half 8 begon het! dus waren wel aardig in de stress, ook omdat het een officieel feest is. maar gelukkig na even wahcten op deparkeerplaats reed er noge en shuttel, naar het gebouw waar het ball was) toen we uiteindelijk de zaal in kwamen vielen onze monden echt open!! zooo gaaf en mooi zag het eruit! en al die navy jongens in uniform!! haha erg sexy;) ook was er een buffet boven en bar. (alles gratis)
het was allemaal zo amerikaans en filmachtig!!! (voelde me helemala in de pearl harbor sferen)
iedreen danste ook van die officele dansen (oeps.. was ik nou maar toch naar dansles gegaan in de 1e en 2e;) ) maar na een tidjje werd het ok wel gewoon. het bleek dus dat de Navy lui ook verplicht dansles hebben. en daarin zijn ze gelijk ook weer beter dan de army, want die hebben dat niet. (in alles proberen ze de beste te zijn, dat is in alles. niet allen met de army, maar ook in de klassen. zo worden ze getraint, alles is heel erg gedisciplineerd en respectvol. en veeeel regels)
natuurlijk wouden wij graag op een foto met een mooije navY jongen. maa wara ik ook keek! de navy jonegns vielen best een beetje tegen! maar op een gegeven moment liep er een mooie jongen langs me. (die hadden we ook al is eerder gezien, toen we naar een showtje van dansers aant kijken) dus ik greep de kans en greep m bij de schouder. haha. hij kon er gelukkig wel om lache. verder was t ball ook echt gaaf. Later legde nog een jongen ons een beetje de navalaccedemie uit. ook wat het verschil was met de army en navy. en hoe t ging in school enz. echt zoveel regels, ook als ze hun weekend hebben moeten ze als nog om 1 uur thuis zijn enz.
Toen t ball af was, (om half 12 al1 balen net voor mn verjaardagsuur!) moesten we wachen op de shuttel die ons terug zou brenegn. we nog een hele tijd wachten, wnat de bussen waren heel snel vol. toen werd t dus 12 uur, zaten we daar op de trap, haha wel jammer maar ach wel even gezongen.
op een gegeven moment liep er een wel leuke jongen langs, aan de tel. hij lacht zo een beetje dus ik lach terug, toen kwam dus de bus. en liepen we langs hem, dus ik zeg bye! hij zo: bye?? what about hello? en vragen waar we heen gingen. dus wij zeggen ja wss naar de afterparty en we moeten deze bus hebben. en hij ooh ik ga ook wel in deze bus! (hoefde dus helmaal niet want zij wonen daar op die accedemie) wij dus ff kletsen, en kmocht wel zn uniformjashe aan! haha natuurlijk wel ff gaaf:P . maar toen we dus uitstapten. stondtie daar op de parkeerplaats. dus vroegtie offie met ons meemocht in de auto. nouja, wij ok.. we konden m moeilijk laten staan. alleen hij meost dus om 1 uur thuis zijn. en het was al 12.50. maar hij wou graag met me mee naar de afterparty. dus hij rond bellen of hij een weekend vrij kon krijgen. en dat is juist best een bigdeal wnat ze hebben niet zoveel vrije weekenden. maar ik kreeg zn vriend aan de telefoon die zei dat ik m terug moest sturen. dus hij helemaal balen, wel zielig en moesten wij hem dus terug brengen naar zn gate. Maarja wij konden er ook niets aan doen. wij daarna naar die afterparty. maar je moest je id laten zien en niet iedereen van ons had t mee, dus konden we niet, maar onze voeten deden ook zo zeer, dat t wel ok was om terug te gaan.
toen we thuis kwamen zag ik op mn telefoon dat Jared (die laaste jongen een paar keer had gebeld. bleek dus dattie wel een weekend vrij had gekregen. hij had gelijk gebeld toen die t te horen had gekregen, maar ik had mn telefoon niet mee.en nu wou hij dan wel langskomen, ook om een verjaardags taart te brengen, want t was mijn verjaardag. maarja besloten dat t misshcien niet zon goed idee was. nouja vondtie wel jammer, maar hij hoopte dat we dan de dag erna wat konden doen. (zondag).

wij nog even nakletsen, voor we gingen slapen en toen vertelde marjolein dus dat er een lunchformatie was op elke weeek dag. dat gaat dna heel officieel, voordat al de 4000 lui van de navalaccedemie gaan lunchen. met trompetten. en allerlei dingen. dus dat leek me wel leuk om te zien en ook suus was dara nog nooit geweest. dus zouden we dat dan maandag gaan doen.
zondag (1 april) eesrt met zn alle ontbeten, en daarna zijn we naar dc gegaan. gingen we naar een eenorme begraafplaats (arlington), aardig bekend. echt zoooveeel mensen liggen daar. dat zijn heel veel mensen die zij om gekomen met de oorlog enz. ook ligt John F kennedy daar! en ook is dara de tombe van de onbekende soldaat. dat stata dna voor 3 oorlogen ofz. en daar liggen dus 3 soldaten waarvan nooit is uitgevonden wie het zijn. en dat staat dus voor teken van alle onbekende soldaten van die oorlogen. wel gafa om te zien. loopt dus ook heel de tijd een wacht. lijkt wel een beetje een soort van show (we zagen de wachtwisseling)
De cherryblossems zijn nu ook uit, dus heel dc staat vol met mooie bloesembomen! echt heel mooi! gaaf dat ik dat ook nog had getroffen!
daarna moest joyce weg, en suzan en marjolein hadden mij dus een lichttour door washington dc gegeven. dat begon om half 7 savonds tot half 12! dan zie je alle monumenten en dc in de nacht, verlicht! echt heel gaaf! Super mooi om zo washington dc te zien.
elke keer stopte de bus even zodat we konden rondlopen bij een monument. en dan reden we weer verder. was ehct leuk!
Daarna vertrok marjolein naar haar eiegen huis en suus en ik nog lekker kleste en toen slapen.
Jared (de laatste jongen van t ball) smste nog steeds en had dus willen lunchen, maarja vond ik zlef ook niet ehct wat. ook omdat ik nu met lle meiden was. en mn verjaardag en tsja gewoon. haha maar ik vroeg dus over de formatie, en hij zou daar ook zijn. dan konden we m wel ontmoeten. ook peter had dat gesmst. dus nouja.. moest maar ff kijken hoe dat zou lopen;) haha
nou toen ineens smste jared me of het ons leuk leuk om met hem en all die andere navylui te lunchen, dat het een one in a life time oppertunity was. dat niemand dat eigenlijk zo maar kon doen. maar dat hij wat kon regelen. Nou dta leek su en ik dsu wel gaaf. maar we moesten eerst nopg maar is zien wat er van zou komen;) wij hadden namelijk niet ehct t idee dat dat echt zou kunnen!

wij maandag (2 april) vroeg naar de accademie in annapolis, Kon suus me dat plaatsje even kon laten zien. leuk plaatsje!! en hadden we nog even tijd om over het terrein van de accedemie te lopen. echt wel leuk om dat allemaal zo te zien! toen was het 11.50. en zouden we dus peter ontmoeten. dus wij stonden daar staan komen er echt allemaal navy lui aanlopen! wel een gaaf gezicht! en peter kwam dus. daar even mee gekletst. maarja wat je dus kon verwahcten kwam Jared ook langs lopen!!! oeps! hij had ook wel een beetje van: "he.. wat is dit?" maarja ik gewoon uitleggen dat peter ook een jongen was die ik had ontmoet. en peter zie dat gelukkig ook. dus was mooi op gelost! haha maargoed toen zei jared datie dus echt had kunnen regelen dat wij met die 4000 lui konden mee lunchen!! hij gaf ons de tickets en dat we hem daarna zouden ontmoeten.
Er zijn dagelijks heel veel mensen die komen kijken. en die stonden naats ons en toen ze wegwaren, vroegen zij echt van zijn jullie met hen? wij zo nee, we bezoeken hun alleen,. maar ze hebben geregeld dat we mee kunne lunchen. en al die mensne ehct van wooo!! echt zoveel geluk! dat gebeurt nooit iemand! hahah toen hadden we helemaal zo van iets, menn wat kunnen we verwachten??!!
na de formatie (was echt gaaf ook om te zien, wat een gedoe omdat elke dag weer te doen voor je gata lunchen zeg!) Jared ontmoet, en toen die zaal in. oooooh mennn. 4000 lui. stonden daar te trommelen op de tafel en te kijken!!! hahaha suus en ik helemala oohneee kunne we nog terug!
Jared ook vrage, word je nu verlegen? haha eeuhm ja!!! echt iedreen kijken. echt eng! maar aan de andere kant wel super gaaf om dat mee te maken. nou dus aan de tafel, en jared ons voorstellen aan iedreen. ehct van dat massale eten krijgen ze. (Net of je op kamp bent) maar t was niet vies. nou en dus veel gekletst met Jared. en naast suus zat naast een meisje, en die zei ook dat t maar weinig voorkomt dat mensen gasten mee kunnen nemen. haha wel echt gaaf! en dus ook echt een once in a life time oppertunity! (dat Jared dat allemaal geregeld had zeg!!) ook de dag ervoor hadden we dan zoveel gesmst. en nou ehct gewoon heel aardg. ook niet opdringerig ofz. en hij zegtie dus ineens, : "ja, t is zo raar maar heb echt zon goed gevoel over jou! ik snap zelf ook niet wat ik aan het deon ben. ik lijk wel gek!" hij baalde er ook helemaal van dat ik zo ver weg woonde, niet wat langer nog in dc bleef en en dat ik 1mei al vertrok uit amerika. . want hij heeft dus met zn ouders een strandhuis in jacksonville. dat si best dichtbij mij!! maarja daar gaat hij eind mei heen! en dan ben ik dus al in nl!
en toen vroegtie: en als ik dan in nederland langs kom? haha! had tie de dag ervoor dus ook al gesmst, en hij had zlefs al gekeken of de tickets betaalbaar waren. hij was dus wel echt helemala hotel de botel!!
leek echt wel helemaal een filM!! echt een pearl harbor gevoel! haha

na de lunch liep hij nog even mee (wat dus eigenlijk ook niet mag, hij hielp zich dus wel aardig in de problemen door mij:P)
Nou en nu komt het!
toen vertelde hij me dat hij echt geloofde dat alles gebeurt voor een reden en dus ook dat hij mij had ontmoet. en dat hij echt een heel goed gevoel over mij had. en dus toen moesten we afscheid nemen, zegtie ja ik heb zon goed geveol over je. en je kan het zo voor me zijn! ik wil je echt nog heel graag weer zien en om daar zeker van te zijn wil ik je dit geven:
haalde die zon legerketting van zn nek met een ring eraan. Hij zei ik draag dit altijd bij me en nu geef ik het aan jou! zodat we zoeizo in contact blijven. en ik een goede reden heb om je weer te zien en zelfs naar Nederland tegaan!
pfjieuw wel ff een schok! maar zo gaaf wel! hahah toen was het dus helemaal filmachtig! hahah zoo pearlharbor!!! haha
ook toen ik het ana heather vertelde was ze zo helmala van neee. Jitske dit kan niet waar zijn! wat een film verhaal en angelique kreeg helemala kippevel! zelfs Thadd was impressed!!! hahahah echt zon mooie grap. Jitske is 2 dagen in Dc! haha en dan dit!
nu bellen we en smsen we nog veel, en nouja iik zie nu wel hoe het gaat lopen! (toen die later belde vertelde die ook dat hijd at helemala niet van plan was geweest, en ook ehctd acht dattie gek was gworden, maar wel heel blij was dat hij het had gedaan)

Daarna zijn we nog even in dc rond gelopen en nog een paar museums ingegaan, die zijn in dc allemala gratis. onderandere ook de ketting met de diamand van de titanic gezien! en daarna gingen we in de bus die om 6 uur naar New york vertrok!!! woehoe!
busreis liep allemaal goed en om half 11 waren we in Newyork. alleen had ik mn koffertje, en erg irritant om dara mee te gaan zeulen. dus zouden we die eerst droppen bij het hostel en dan kijken of we nog wat wouden doen. mara voordat we bij het hostel aankwamen was het al 1 uur. en als we dan nog met de metro overal heen zouden moeten zou t dan ook weer een uur duren. dus we dahcten we gaan slapen, en dan morgen gewoon heel vroeg opstaan.

Dinsdag stonden we dus om half 8 op. en na een ontbijtje en een planning te hebben gemakat van die dag vertrokken we. we hadden besloten dat we de eesrte dag veel zouden gana zien. en dna konden we de tweede dag naar de buurten gaan waar het gaaf was om te shoppen. zoals soho, chinatown,greenwichvilage..
ook besloten we om tegaan kijken of we tickets voor de halve prijs konden scoren voor de broadwayshow Tarzan. maar we waren al geinformeerd dat dat heel moeilijk zou zijn. wij dara vroeg heen. en ze zegt ja we hebben tickets voor de halve prijs morgen! je mist dan een hoek van het podium, maar het is niet erg. er zijn zlefs mensen die er 111 dollar voor betalen als het druk is!! en nu kregenw e ze dus voor 56 dollar! wij helemala blij! (toch gaaf om een musical te zien in BROADWAY!) toen naar timesquare gegaan. dat s echt hoe je newyork op tv ziet. met alle reclameborden super groot. en gewoon zo gaaf!!
ook had ik het idee dta ik heel de tijd om hoog keek! echt de gebouwen zijn zoo hoog!! ook nog naar central park geweest, was gaaf om te zien. en naar empirestate building, wat nu het hoogste gebouw is in NY. alleen we wouden er op. maar de rij was 2 uur!! nou dat hadden we er dna ook niet voor over. ook nog naar het rockefellar gebouw geweest. die is ook eeen van de hoogste gebouwen.
daarna door de bekende straten gelopen, 5th avenue, waar alle rijke mensen winkelen, en waar ook de grootste speelgoed winkel staat, (bekend van home alone) en naar wallstreet waar de belegingen worden gedaan.. ook nog naar de united nations gebouw geweest. waar altijd alle belangrijke beslisingen worden genomen. we zij nnog de m&m winkel in geweets. waar ze echt alles van m&m's hebben. nouaj allemala zulke dingentjes.. daarna zijn we naar ground zero gegaan (waar t wtc stond) echt dat maakte wel hele veel indruk op me. ook omdat ik net dat boek er over had gelezen. en je ziet dna alle fotos van die dag. en t is gewoon zo onwerkelijk dat t dara allemaal is gebeurt!! en ook kon je t kerkje in, waar alle herrineringen waren, ook nog brieven en fotos. ja was wel erg emotioneel vond ik.
ook gingen we een restaurantje in om nog een taartje te eten voor mn verjaardag! want dat was nog steeds niet gebeurt! haha ergg lekker!

daarna besloten we de ferry naar staten island te nemen, die gaat langs het vrijheidsbeeld. was ook gaaf om te zien. we wouden in staten island gaan avondeten, maar t was daar echt doods, en echt een beetje zo'n armen buurt. dus we besloten maar terug tegaan en dan op timesquare te gaan eten. ondertussen hadden we dus echt zoo ver gelopen! echt mn voeten deden echt zeer. maar we hebben wel zoveel gezien!! ik denk dta ik misshcien nog wle wat vergeet wat we hebben gezien.. maarja het was in ieder geval allemaal erg gaaf!
we waren ook erg moe weer, dus besloten nar t hostel terug tegaan, het wa sondertussen ook al weer laat. iets van 2 uur denk ik voor we gingen slapen. en de volgende ochtend wouden we natuurlijk weer vroeg op!

woensdag ochtend ging om 7.15 de wekker. en toen ik mn schoenen aan probeerde te trekken, paste ze gewoon niet meer. had op 1 teen al 3 blaren! dus ik besloot maar slippertjes van suus aan te trekkken, t was wle erg koud buiten, maarja kmoest wat! toen we buiten kwamen regende het! erg balen! we wouden eerst nog gaan kijken of we het empire statebuilding op konden, maar besloten om dat te skippen, aangezien het slecht weer was, en je dan waarschijnlijk toch niet zoveel ziet.
dus namen we de metro naar soho. alleen begon het steeds harder te regenen. echt zo hard dat t zlefs moeilijk was om er in te lopen, ook met de wind enzo. echt erg balen! we besloten in ene restaurantje tegaan, en te wachten tot het wat minder werd. nou uiteindelijk werd het wat minder dus wij naar soho (winkelstuk met allerlei leuke winkeltjes en gewoon een gezellige buurt) te gaan. maar t begon al weer te regenen!! nog wle door gelopen, en af en toe winkeltjes in. en nog naar chinatown geweest. maar als t zoo hard regent is het gewoon ook niet meer leuk. wel hele gave schoenen gevonden, die ik ook maar gelijk had aan gehouden. haha beter als de slippertjes!
de winkeltjes waren ook were niet z dichtbij elkaar dat je winkeltje in winkeltje uit kon. dus beloten we de metro terug te pakken naar timesquare. waar we ook een restaurantje in gingen. en om half 2 zou onze show beginnen.
nou tarzan was echt zoo gaaf!! echt een hele mooie show! ook viel het gelukkig mee met wat we niet konden zien. de rechterkant van het podium viel iets weg, maar dat geefde echt niet! enw e zaten op de 4e rij!! dus echt zoo dichtbij! we konden alles heel goed zien! echt was zoo gaaf! de muziek echt super!!
en ook kwamen de acteurs overal vandaan! vanuit ahcter in de zaal naar voren en van uit de lucht de apen, boven in de zaal! echt gaaf! super dat we dna konden doen!

daarna moesten we de bus weer terug nemen naar dc. we wouden dus eigenlijk een hele late bus nemen, omdat ik donderdag ochtend al om 6 uur vertrok. en als we dan een hele late bus terug zouden nemen, zouden we iets van 4 uur op mn airport zijn en zouden we niet zo lang hoeven wachten. maar dta kon niet, de bus ging al om half 7. en zouden we dus om half elf in dc zijn. ik zou dan wle naar suus huis hebben gekund. maar voordta we thuis zouden zijn, en dan ook weer de taxi nemen naar het vliegveld. allmaal veel teveel geld. dus besloot ik maar naar de airport tegaan. suus wou wel mee, maar ik had maar gezget dat ze terug kon naar huis. anders zou ze ook een taxi moeten nemen. en ja.. we zouden waarschijnlijk toch slapen. dus toen in de metro afscheid genomen van suus. was wel raar! nu gata het weer heel lang duren voordat ik haar weer zie! echt jammer. maar we hadden besloten snel doei te zgegen zodat het geen drama werd ofz. haha

nou op t airport ana gekomen, maar een plekje gezocht. (voelde me wel een beetje een zwerfer) gelukkig waren er meer. ben op de verwarming gaan zitten, maarja echt slapen kan je niet..
mn vlucht was weer goed gegaan. en heather kwma me oppikken. wel weer lekker om terug te zijn in het lekkere warme weer in Tampa:D
de kinderen hadden me echt heel erg gemist. heather ook heel erg. ik vertelde heather natuurlijk gelijk de storie van t ball enz want daar was ze heel benieuwd naar. nou die sloeg ehct achterover! hahah vond ze zoo gaaf!!!

de kids waren helmaal blij dta ik thuis was! bleek dus dat emerson ong elke dag gehuild had om me. en ook teon ik dus thuis was, had ze vriendinnetjes om te spelen, maar ze moest heel hard huilen omdat ze niet met hen wou spelen en alleen maar bij mij wou zijn. echt evans en emmer waren heel de dag niet van mn schoot te slaan.
pfjeiuw maakt ehct dak me zo naar voel! hoe moet dat dan als ik straks echt wegga???!! ik voel me zoiezo niet fijn over dta ik al zo snel naar huis ga meer! het komt nu zo dichtbij!!

savonds gingen we mn verjaardag vieren. ook kwam de overbuurvrouw erbij en angelique. gingen we onze eigen hamburges maken. was allemaal echt gezellig. en later kwam de verjaardagstaart met allerlei kaarsjes! echt voeld eme helemaal jarig. en de kadoos. heb een tas gekregen, en een hele gave riem. en een heel gaaf dingetje (kweet niet hoe dat heet) waar je je pinpas enz in kan houden. van angelique had ik een starbucks ding gekregen, waar je je koffie in kan houden. ook erg leuk!
daarna filmpje gehuurd. heb ik annapolis gehuurd. gaat dus over die navalaccedemie. maar t was niet erg realistisch. haha maar toch gaaf om dat te zien.

Vrijdag 6 april was thadd jarig. ook zijn verjaardga nog gevierd. en een heel groot papier gemakat met de kids, waar zemet verf hun handen en voetjes op konden zetten. voor happy birthday thadd. als kado hebk gegeven dat ik volgende week zn shirts ga strijken! haha ik moet toch wat he;) tis echt heel moeilijk om een kado te verzinnen voor iemand die alles zelf kan kopen. ook oma nog gebeld voor haar verjaardag. die was ook helemala verrast! savonds nog uit geweest. en paar vrienden daar ontmoet. was wel gezellig. maar heb leukere avonden gehad. was ook gewoon nog erg moe. zaterdag heerlijk relaxt dagje gehad. en zondag eigenlijk ook. zondag nog naar starbucks geweest met angelqiue was ook gezellig.
maandag 9 april. leuke dag gehad met evans. echt de kids zijn zo lief. zehebben me echt gemist. dat kan ik zlefs nu nog merken. heb veel met m geknutseld heel de dag door en spelletjes gedaan. vond hij helemala geweldig. savonds belde Jelte ook weer. echt heel leuk!
nou dat was het weer. erg lang bericht weer! maarja er was ook zoveel gebeurt!!
pff over 3 weken ben ik thuis! echt eng ook wel! maar wel super om iedreen weer te zien!
hoop nog weer van jullie te horen!
heel veel liefs xx jitske

  • 10 April 2007 - 16:13

    Ashley:

    wow!!!:D en ik ben nu met je aant bellen:D:D

  • 11 April 2007 - 13:02

    Suzan:

    whaaaa jit, ik ben zooo wit naast jou op die fotos :S whaa!! MAar twas egt super dat je hier was jaa! echt leuk!!! en het was idd een stunt met jared ;) hahaha..Hoe gaat t nu?? hier alles oke!! Weer zijn gangetje! haha. OO, die alex had dus nog weer gesmst, haha, we mogen nu op andere feesten komen! haha.. OOh, jit Tarzan was zooo gaaf he?! ik wil de cd ook :D GAAF!!
    okee, jit, spreek je !! fijne dag verder,
    veel liefs, Suzan

  • 11 April 2007 - 21:06

    Yvonne:

    geweldig dat jullie het zo leuk hadden samen. Wat ben je lekker bruin zeg, Suzan steekt wel erg af zo bij jou.
    En ook nog een Amerikaan aan de haak slaan!! Hopelijk gauw tot ziens in Nederland. goede reis terug en groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 50422

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Juni 2014

De ontdekking van Zuid-Amerika

15 November 2010 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2006 - 31 Augustus 2006

Mijn eerste reis

31 Januari 2010 - 30 November -0001

down under

Landen bezocht: