belevenissen van afgelope weken;) - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu belevenissen van afgelope weken;) - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu

belevenissen van afgelope weken;)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jitske

26 Oktober 2006 | Verenigde Staten, Tampa

zaterdag (13 okt), alleen thuis, al vroeg hard gaan lopen! en een dolfijn gezien! eindelijk!
zondag weer naar grote kerk, nu ook de dienst mee gemaakt! ehct gaaf! vet groot koor, echt gaaf! studie groep nog steeds leuk! nog steeds iedreen aardig! yess..
begin me savonds al niet zo lekker te voelen en ben dan dus ook maandag tm woensdag ziek:S ze hebben me maandag en dinsdag vrij gegeven, en woensdag gewoon rustig aan gedaan.
verder niete cht een boeiende week gehad. van af vrijdag tm zondag waren Thadd en Heahter weer weg.. vonk wel balen hoor! ik had vrrijdag ook voor t eerst heimwee naar huis. maar dat si gelukkig darana weer helmala overgegaan. ik ben vrijdags nadat opa en oma de kids hadden opgepikt, met de trolley naar Yborcity geweest. dat is het oude deel van tampa. dara is Tampa eigenlijk gestard. wle interresant om te zien dus en je hebtd ara ook wat leuke winkels, dus hebk even gewinkeld. voor dat ik naar Yborcity was geweest wask ook nog even langs de universiteit gegaan gewoon om nog si te kijke, maar dr was een evenement bezig dus voelde me een beetje ongemakkelijk, daarna dus naar Yborcity gegaan. hebk me wel ff vermaakt. toen voordta t donkerw erd weer terug, wnat ja moet toch met de trolley, en yborcity kan savonds gevaarlijk zijn.

zaterdag (21 okt) vroeg op gestaan gingk naar Davisislands lopen, dat is hier een plaats vlak bij,.. maar ik wou naar de top van het eiland lopen, bij t water enz.. maar t was verder dan ik dacht, dus na iets van 6 km dacht ik, ja kmoet ook nog terug! haha dus benk maar omgedraaid en weer terug gaan lopen. dus was een lange wandeling!
daarna gedouched en ontbeten.
daarna naar channelsite, dat is een plaats in tampa waar je veel clubs hebt en barren enz, meer voor savonds, maar je hebt er ook winkels! dus hebk maar weer ff gewinkeld. hebk me dus wel weer vermaakt! ik had expres niet veel geld mee genomen, wnat anders zouk teveel kopen en t heeft gewerkt:) woehoee heb wel wat gave dinge gekocht maar niet teveel. ik ben nu aant sparen voor een nieuwe fotocamera, wnat mn oude heeft t begeven:S! echt zoo balen!

zondag weer naar de grote kerk! was weer leuk. alleen wel steeds lastig met halen en brengen, maar gelukkig goed gegaan. en smiddags naar de supermarkt gelopen, en brood en dinge gehaald. en savonds lekker filmpje gekeken en toen kwamen hetaher en thadd terug. de kids blebven nog een nachtje bij opa en oma.
maandag gingen we paardrijde, nouja de kids gingen paardrijden en heather en ik ernaast lope, maar was wel lache! de kids waren echt helemaal gelukkig! echt leuk. was wel leuk ook om een ander beeld van Florida te zien, echt best armoedig waar je kon paardrijden, en t schijnt dat grote delen van florida zo zijn. al die beesten die dr liepe ook heel zielig. en almaal btj luguber. hebk t toch goed getroffen hier! we reden ook door een ander deel wat wel welgestelder was, maar toch blij dat ik daar niet zit, wnat vanaf daar kan je echt naar nix lopen, waar ik zit kan ik tenminste nog naar een paar winkels en naar t park en naar de sportschool, dat is almaal nog wel op loop afstand. en langs bayshore! daar benk ook heel blij mee wnat ik vin t zo fijn om daar langs te lope!

euhm dinsdag gewoon normle dag, en savonds naar 'the tree', dat is die praiseaaf van de grote kerk weer! eerst ging ik met heather naar dinnerdone, waar ik al een keer eerder heen ben geweest, dat is waar je allemaal gerechten kan klaarmaken, en die stopje dan in de vriezer en dan kan je daar iets van een maand van eten ofz. is wel leuk! en ook gezellig om dat samen te doen. toen kwam om 8 uur thadds moeder me ophalen om me naar 'the tree' te brengen.
daar was t ook weer gezellig, weer met almaal lui gepraat, alleen iedreen introduceert me weer aan iedreen, soms wel btj irri maarja je staat in iig niet alleen! en iedreen is heel aardig. ik hoop gewoon echt als ik daar blijf komen dat ze me ook voor dingen vragen buiten de kerk om.
ze vroegen na 'the tree' ook wel of ik nog met ze mee ging eten in een restaurant in de buurt, (dat doen ze meestal erna)maar mn telefoon werkte niet dus ik kon heather niet op tijd meer bereiken, dus stond ze al op me te wahcten, maar wie weet de volgende keer!:D
en de vrouw die ons studiegroepje leid is jarig vndaag (donderdag 26 okt) en iemand heeft suprise party geregeld en vroegen ze ook of ik kwam, wel positief toch?! maar kwil wel kmoet alleen ff kijke of Thadd me kan brengen. hoop dat t lukt!

oohja ik moet nog vertellen! toen Thadd en Heather terug kwamen uit North carolina, hadde we gewoon ff gepraat enz, en vraagt thadd ineens Jitske hoe zou je t vinden om met heather mee naar newyork te gaan! dus ik natuurlijk zeggen dat ik t vet gaaf zou vinden! en nu gaak dus een keer naar newyork! ik zou eioglijk 9 nov meegaan, maar dat kan niet meer, dus gaak 1 van de volgende maanden mee! duurt wel ff! maar ik ga iig wel! woehoee. en later zei Heather ook dat ik hieraan wel echt kan merken dat thadd me echt op pijs steld en me aardig vind, want hij is best zuinig met geld enzo, en voor hem is zoiets best een 'big deal' dus wel leuk omdat te merken!

het is al bijna Halloween ook! maar kmoet nog steeds kleren er voor kopen1 wnat ej moet verkleed! haha niet ehct wat voor mij, marja als je t niet doet dat kan je niet ehct halloween viere haha! kben ehct benieuwd wak er van moet verwachten. ik zla binnekort is wat fotos maken van de huizen die versierd zijn, sommige zijn echt heeel erg veel versierd! wel leuk!

ik heb pas geleden ook wat foto's gemaakt van het park waar ik met de kids heen ga, die plaats ik wel bij dit bericht. ben alleen 1 deel van t park vergeten, maar dat komt nog wel een keer bij een ander bericht!

dit was het weer! niet heel veel boeiends, maar kan ook niet elke week feest zijn he! en ik vermaak me nog steeds dus dat is t belangrijkst;)

hoop ook weer van jullie te horen!!!

veel liefs xxx jit

  • 27 Oktober 2006 - 13:07

    Fennn:

    eeej jitjuuh!! leuke foto's! coowl dat je nu al wel veel vrienden maakt en dat je zoveel doet! echt goed van je! fijn dat je het nog steeds naar je zin hebt en dat je ook weer beter bent! Wel goed je best doen he voor het haloweenpak hahah dan kun je ook een keer mee naar carnaval! helemaal iets voor jou!! ahhahaa
    groetjes fenneke

  • 01 November 2006 - 01:53

    Suus:

    haaaaaaaj jit!! hier live vanuit amerika :P hahaha. Ik vind het zoo cool dat we nu samen in amerika zitten en onze ervaringen kunnen delen ;) hahaha. Ik ben nog een groentje, maar ik vind het hier echt Geweldig!! alles i cool en het lijkt inderdaad echt alsof ik in een film leef! echt waar! Ik ben net met de kinderen wezen trick en treaten...haha mijn hele hoofd zit nog vol met smink! hahaha. Echt funny was het! bij jou ook?? Ik heb ook echt zin in onze binnenlandse vlucht! ik heb de pepernoten voor je klaar liggen :P hahaha, trouwens; er zijn heir dus haloween snoepjes en die zijn heeeeeel lekker! ben alleeen de naam vergeten :S Btw; ik ontmoette net iemand die vorheen heel lang in Florida had gewoond! hele tijd mee gekletst! erg leuk! ik heb over je verteld :P hahaha. IEdereen is hier heel open, aardig, en geinteresseerd. Erg leuk! :D Mijn engels is nog niet super...:S maar dat komt ook omdat ik nederlands tegen de kinderen praat en dus niet altijd mijn engels aan het verbeteren ben...maar ze antwoorden mij in het engels, dus mijn luistervaardigheid is al stukken beter ;) alleen spreekvaardigheid nog ;) hee, jit, ik zie je snel! heeel veel plezier nog en Happy Haloween!!
    big hug
    Liefs
    Suzan

  • 03 November 2006 - 12:31

    Jeroen En Willemijn:

    Hoi Jitske,

    Je krijgt de groetjes van iedereen van het Ei van Colubus. Doeiiiii. XXX

  • 03 November 2006 - 16:08

    Jeanine:

    Hej Jitske, lang niet gesproken! Leuk om te lezen dat je in Amerika zit en dat je het zo naar je zin hebt! Veel plezier daar & geniet ervan!

    Groetjes
    Jeanine

  • 04 November 2006 - 18:31

    Emily S:

    eej leuk whor wat je allemaal heb meegemaakt;)
    srry dat ik een heletijd van me heb laten horen ik net de sims 2 nieuw dusz daar ging ik alleenmaar ops pelen en niej meer op internet

    kusje emily s

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 50421

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Juni 2014

De ontdekking van Zuid-Amerika

15 November 2010 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2006 - 31 Augustus 2006

Mijn eerste reis

31 Januari 2010 - 30 November -0001

down under

Landen bezocht: