Daar ben ik dan eindelijk!!! - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Jitske - WaarBenJij.nu Daar ben ik dan eindelijk!!! - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Jitske - WaarBenJij.nu

Daar ben ik dan eindelijk!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jitske

04 September 2006 | Nederland, Beekbergen

Ik ben er dan eindelijk! aan de andere kant van de wereld!:P Florida! wat was de reis lang zeg! ik heb er in het totaal 18 uur over gedaan. Toen ik in washington aankwam was ik bijna teruggestuurd, ze zijn hier erg streng en ze vertrouwde niet dat ik 'alleen als toerist' naar amerika ging,en niet ging werken. ik kan namelijk niet zeggen dat ik als aupair ga want dat ik voor mijn familie heel erg duur en het geeft erg veel gedoe.

ik had mazzel dat ik de papieren die ik mee moest nemen naar de ambassade, (daar stond alle info op die ze moesten weten) en toen kreeg ik uiteindelijk een stempel voor 6 maanden na met 2 verschillende mensen te hebben gepraat. (die allebei erg negatief waren en een paar keer zeiden dat ik trug moest en hard met hun hoofd zaten te schudden.) ik kon wel janken! maar volgens mijn famile heb ik erg veel geluk gehad, want ze sturen je heel gemakkelijk terug. we gaan nu proberen het 2 maanden langer te maken vanaf hier. ik mmoet dan een heel goeie reden verzinnen, dus als iemand tips heeft, zeg het me!
De familie stond me op te wachten met tekeningen van de kinderen met mn naam er op! ik had niet verwacht dat ze daar al zouden zijn, het was nog voor ik mn bagage op moest halen namelijk. maar ze waren helmaakl blij dta ik er was en Emerson wou gelijk mn hand vast houden! ze schrokken wel dat ik bijna was teruggestuurd!

de dag nadat ik aankwam zijn we gelijk naar hun strandhuis gegaan in clearwater. mn fototoestel is leeg dus iik kon geen foto's maken! balen! ze hebben hier andere stopcontacten dus ik kan ze niet opladen, we zijn nu opzoek naar iets waarmee mn oplader wel gaat passen, want t zelfde probleem dus met mn telefoon. als je op google clearwater intypt krijg je de foto's te zien van het strand! de eerste avond daar hebben ze me mee uiteten genomen naar een echt amerikaans restaurant 9een steakhouse) dit restaurant is de eerste die is begonnen met dit steakhouse zijn en heeft recepten die beroemd zijn en die je alleen daar kan krijgen!
ze wonen ehct 3 min lopen van t strand af! wat is het hier warm zeg! echt heerlijk, kben geklijk al verbrand:p maar erg lekker is het wel! en zo leerde ik ze gelijk goed kennen. ik hoefde namelijk nog niets te doen omdat ik in het weekend vrij ben. en ze wouden dak overal mee naar toeging. zondags gingen we terug en gingen we na de honden te hebben gedropt naar een feest (de honden zijn erg lief! ze hebben een puppietje die doof en blind is maar enorm schattig en grappig!:P die zit nu op mn schoot, en ze hebben een grote hond (sint-bernard) die ook erg lief is en soms te enthousiast, zodat je moet oppassen dat je niet op de vloer ligt als je binnen komt:P)maargoed, we gingen dus naar een feest in de buurt, zo'n feest wat je op tv ziet haha. die mensen wonen in een erg groothuis aan een meer, waar ze een soort van grotere speedboot hebben met tube's erachter (soort van banden) waar de kinderen en volwassenen op konden als je wou, ik ben maar in de boot gegaan dat leek me t veiligstL:P haha

ook hadden ze een soort van lopend buffet gemaakt met allerlei typische tampa'se dingen. jammer genoeg ook rijst:P haha ik heb t maar een beetje gegeten:P toen we teruggingen heb ik savonds lekker op mn eigen kamertje filkmpje gekeken en toen gana slapen. ik heb hier een slaapkamer en een eigen woonkamertje. en een eigen badkamer beneden, maar daar gebruiken zij ook afe n toe de toilet. haha. maar erg lekker om ook wta voor jezelf te hebben!

maandag, vandaag dus voor mij. was het labourday, dat betekend dat iedreen vrij heeft dus ook vndaag hoefde ik nog niets te doen en gingen we naar disneyworld!
ik hou dna wle een beetje de kinderen bezig maar geowon gezllig! t zijn zulke lieve mensen! echt heel erg! ben er zo blij om! ze doen ehct alles om me confortabel te voelen! en disneyworld was ook erg gaaf!
foto's komen nog;) de kinderen zijn ook erg lief! het jongetje evan is wel erg eiegn willlig en ondeugend, maar hij vind me gelukkig lief (wat volgens thad en heather (de ouders) niet heel vaak voorkomt dus ik heb mazzel haha ) emerson het meisje noemt me al steeds sister! echt vet lief is ze en ze wil steeds van alles met me doen,
ik moet er ook ehct op letten dat ik evan er ook bij betrek! tot nu toe gaat t goed! morgen begint mn echte officiele dag!

ik ben benieuwd hoe t gaat! vast wel goed. ik heb trouwens een erg relaxt schema! ik ben in de weekdns vrij en doordeweeks hoef ik alleen van 12.30 tot 6 te 'werken' kmoet de kids bezig houden en de vloeren schoon dweilen, de keuekn bijhouden en de kinderkamers opruimen. niet ehct veel dus. af en toe is een strijk maar das maar soms want dat wil heather ook nog doen. nou lijkt me vrij relaxt toch! haha

morgen ontmoet ik een denemarkse aupair, zij is aupair bij vrienden van mijn familie en het dochtertje in de familie is een vreindinnetje van emerson! ik hoop ehct dat t klikt tussen ons, wnat het is zoveel fijner om iemand te hebben waar je weer andere mensen mee kan ontmoeten.

nou dit was het wel zo'n beetje denk ik. over 3 weken gaan we op vakantie voor 3 dagen naar de bergen (north carolina) ze willen daar misschien een vakantiehuisje kopen en gaan dan kijken, we verblijven dara in een ehct luxe hotel! haha gaaaf!

maar t belqngrijkste vind ik dat het zo goed klinkt! echt ze zijn zo lief voor me! ze hebben me ook al paar keer bednakt dat ik er ben enzo en ze vinden dat ik erg goed engels kan! veel beter als in mn mails, haha die schijnen erg slecht te zijn geweets:P af en toen moeten ze heel hard lachen, wnat dan zeg ik wat stoms, maar ze helpen me dna om t goeie te zgegen en ze zeggen ook dat ik gwoon altijd moet proberen wat ik wil zeggen. vaak kom ik er wel uit:) en zo niet, nouja dan niet;)

Ik vin t nog steeds echt raar om te bedenken dat ik in amerika ben! t is hier zo anders, soms lijkt t als of ik in een film rondloop! haha

nou ik dnek dat dit t wle zo'n beetje was. erg veel getypt zie ik nu! haha maarja kheb ook al veel beleeft! ik hoop dat jullie t een beetje kunnen lezen want t toetsenbord is nog een beetje wennen. :P

hoe gata t daar?

veel liefs xx jitske

  • 05 September 2006 - 15:43

    Ashley:

    En, wanneer mag ik langs komen:p hihi! ik hoop echt dat je een onwijs gave tijd hebt:) en hopelijk mag je idd die twee maanden langer blijven!!zou wel jammer zijn anders!maar je bent nu op msn!!
    x Ashley en de groetjes van Wouter!!

  • 05 September 2006 - 19:50

    Lia:

    Net je foto's bekeken. Jij hebt echt een lot uit de loterij daar zeg.Ik wil ook!!!!!
    gewelig allemaal.geniet ervan. xxxx

  • 06 September 2006 - 11:18

    Jeroen En Willemijn:

    We zijn hier allemaal erg blij dat je het leuk hebt in Amerika.. Ziet er ook heel goed uit daar. Groetjes van iedereen van Het Ei van Columbus..

    xxxxx

  • 09 September 2006 - 16:55

    Hedwig:

    Hee Jit,

    wat super fijn dat je het zo naar je zin hebt en dat je je zo goed weet te redden! (Met Engels bijvoorbeeld, ook niet geheel onbelangrijk ;-))

    Ik zal je site regelmatig ff checken! x Hedwig

  • 09 September 2006 - 17:28

    Fenneke!:

    JIT!!!! OOh kben echt zoo super blij voor je!! echt leuk dat je het naar je zin hebt! en dat het zo goed klikt!!ook deze site is leuk, kunnen we je mooi volgen met wat je doet enzo! ik hou je in de gaten!! hahah KUSSJEESS fen en ook de groetjes van coen!!

  • 09 September 2006 - 17:52

    Wouter:

    Wow! Dat klinkt goed zeg :) Tof dat je zo goed bent ontvangen. Zou wel ff schrikken zijn geweest dat ze zouden dat je terug moest! Nou geniet ervan he! maar dat komt wel goed zo te horen...
    x wouter

  • 10 September 2006 - 09:48

    Manon:

    Heey Jit, wat super dat je het daar zo naar je zin hebt....het is echt leuk om je belevenissen zo te lezen.Het klinkt allemaal zooooo relax...lekker aan het strand,veel vrij en vet mooi weer:Pben echt jaloers....alhoewel..het wordt deze week ook vet mooi weer hier!!!maar ja dan moet ik net weer naar school!De uni in Utrecht is trouwens heel gaaf..leuke mensen en al veel gedaan en gezien...maar goed nog heeeel veeeel plezier daar.ik houd je site in de gaten. xxx Manon

  • 10 September 2006 - 17:35

    Sander:

    Heey Jit!! ik denk laat k ook maar eens reageren;) ik ben echt zwaar jaloers op jouw:P had God toch wel even een mooie plan voor jouw in petto:P
    Gods Zegen
    Liefs,
    Sander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 48
Totaal aantal bezoekers 50441

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Juni 2014

De ontdekking van Zuid-Amerika

15 November 2010 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2006 - 31 Augustus 2006

Mijn eerste reis

31 Januari 2010 - 30 November -0001

down under

Landen bezocht: