Nog maar 12 nachtjes te gaan! - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Jitske - WaarBenJij.nu Nog maar 12 nachtjes te gaan! - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Jitske - WaarBenJij.nu

Nog maar 12 nachtjes te gaan!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jitske

19 Augustus 2006 | Nederland, Beekbergen

Over 12 nachtjes is het dan zover! dan vertrek ik naar Florida! voor degenen die er nog niet van op de hoogte zijn wat ik daar nu eiglijk ga doen.. ik ga naar Florida als aupair! ik moet passen op Emerson een meisje van 5,en een jongentje Evan van 3. Ik heb in het weekend gewoon vrij en over het algemeen ook savonds, behalve als zij ergens heen willen, dan overleggen ze met mij en krijg ik een andere dag wat meer vrij. erg goed geregeld dus allemaal:D ik vind het wel erg spannend allemaal hoor, maar ik heb er ook heel veel zin in! ik heb nu eindlijk bijna alles rond voor vertrek. wat komt er veel bij kijken zeg! ik mail nog steeds bijna elke dag met de familie waar ik terecht kom, en het is allemaal zo enthousiast en positieF! alleen bellen is erg lastig door het tijdsverscheel van 6 uur.. maar dat komt vast allemaal goed. in dit reisdagboek op www.jitske88.waarbenjij.nu probeer ik jullie op de hoogte te houden van mijn avonturen die ik beleef aan de andere kant van de wereld;)

liefs xx jitske

  • 19 Augustus 2006 - 15:05

    Erik:

    hee jitepit, ik ga ook aupair worden!

  • 20 Augustus 2006 - 12:09

    Meike:

    Hee jit:)
    Ik ga het zeker volgen hoor, ben echt benieuwd. T klinkt allemaal super en wens je ook echt veel succes en plezier, en sterkte met alles!
    Liefs je nichtjee

  • 21 Augustus 2006 - 15:43

    Jantine:

    Heej jitjpitj!

    Ik ga je zeker volgen hoor! En we blijven gewoon veel mailen, anders mis ik teveel van daar ;)!

    Superveel succes, plezier (en nog meer) daar, wat vast wel goed gaat komen....

    Liefs Tine

  • 23 Augustus 2006 - 12:42

    Ashley:

    hey Jit!!heel veel plezier daar in America:) k zal op je site blijven kijken voor de nieuwtjes:) liefs Ashley

  • 28 Augustus 2006 - 08:41

    Edo:

    hey Jitske,
    Ik wens je heel veel plezier en ervaringen toe.. Heel veel plezier!!
    Watch out for hurricane season!! hihi ;-)
    Groetjes Edo

  • 28 Augustus 2006 - 18:55

    Suus:

    haaaaaaaaaaaaaajj jitt! AAH, je gaat al bijna!! je site staat onder mijn favorieten hoor!! ik wens je heeeeeeeeeeeeeeel veeel plezier en geluk!!en als het kan doen we een binnenlandse vlucht he!!!?

    Liefs Suus

  • 30 Augustus 2006 - 13:23

    Rianne:

    hey jit,
    leuk man, ik wilde het ook gaan doen maar is er nie van gekomen omdat ik aangenomen werd in het ziekenhuis voor mijn opleiding. beetje jammer super dat je het wel hebt doorgezet. ik ga zeker af en toe eens even over je bevindingen lezen.
    liefs rianne

  • 31 Augustus 2006 - 18:27

    Emily Schippers:

    Heej,
    geel plezier hoor in america

    kuszz emily schippers:D

  • 02 September 2006 - 15:41

    Jeroen En Willemijn:

    Hey Jitske, hoe is het daar? We hopen dat je het erg leuk hebt. Heel veel plezier en tot horens..

    XXX Jeroen en Willemijn

  • 02 September 2006 - 17:06

    Suzan:

    jiit!!! hoe is het daar?? ben je aangekomen?? nog iets meegemaakt van de storm?? hoe is eht gezin?? je kamer?? de kinderen??? ik ben egt super de super nieuwsgierig!! x

  • 03 September 2006 - 13:37

    Lia:

    He lieverd.

    Ben heel benieuwd.Fijn dat je even belde na de reis,al was het hier midden in de nacht.Voor jitjenieuws mag je me altijd wakkermaken!!!
    (maar niet elke nacht s.v.p.)
    XXXmama

  • 14 September 2006 - 14:29

    Emily..:

    eej jitske alles goed mm wel het is daar leuk zo te horen dats mooi
    hier gaat ook alles goed we hebben weer een nieuw paar dop proef staan maar ide wil mama helemaal niet maar ze wiol graag blijfen rijen en de mensen willen heet geld niet erug gefen dus een ander paard en nu hebben ze ruzie met:P dats lol en alls ze dan beld neem ik de telle phoon op:P dan zeg ik met emily koperdraad :P en alles je dan vraagt of memoeder er is zegk nee ik ben bij mij vader en wrm ze op mijn mob. belt ... maar het is de mob. van mij moeder dat is lol

    maar het was een beetje lang verhaal maar ja :P
    x-x-xjess daar aan iedreen en aan jou de klefste en de natste doei doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 50429

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Juni 2014

De ontdekking van Zuid-Amerika

15 November 2010 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2006 - 31 Augustus 2006

Mijn eerste reis

31 Januari 2010 - 30 November -0001

down under

Landen bezocht: