Op naar Queenstown - Reisverslag uit Havelock, Nieuw Zeeland van Jitske - WaarBenJij.nu Op naar Queenstown - Reisverslag uit Havelock, Nieuw Zeeland van Jitske - WaarBenJij.nu

Op naar Queenstown

Door: Jitske

Blijf op de hoogte en volg Jitske

30 December 2010 | Nieuw Zeeland, Havelock

heej lieve allemaal!

Allereerst hoop ik dat jullie allemaal een hele fijne kerst hebben gehad. Het kerstgevoel ontbrak hier helemaal, maar het was een gezellige dag waarbij we op een strandje bij de rivier hebben gelegen en savonds een bbq met wat biertjes en mensen van het hostel en van mn werk.

tsja dat werk is helaas niet zo leuk als het eerst bleek te zijn. Lang verhaal kort is dat het systeem er echt niet werkte, erg chaotisch en ook was de manager totaal niet aardig en had het ook niet onder controle. kvond het elke keer een ramp om te moeten werken en dus besloot ik dat ik me zo niet wilde voelen en heb ik besloten te vertrekken.

Morgen vertrek ik naar Christchurch en vanuit daar neem ik dan de bus naar Queenstown en hoop hier snel weer werk te vinden en zo'n 2 maand te blijven. Moet eerlijk zeggen dat ik er erg naar uitkijk weer in een stad te leven.t schijnt dat queenstown als nog erg klein is, maar iig heb je er winkels en uitgaansgelegenheden ed;) tschijnt er super mooi te zijn omdat het dicht bij de alpen is, dus ik heb er zin in! veel enthousiaste verhalen over queenstown gehoord, dus ben benieuwd!

Nou wilde jullie dus weer even op de hoogte houden van mn nieuwe plannen en ook een heeeeeeeeeel fijn nieuw jaar gewenst vanuit Nieuw Zeeland!

Mis jullie!

liefs xx