een van mn laatste berichtjes - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu een van mn laatste berichtjes - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu

een van mn laatste berichtjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jitske

26 April 2007 | Verenigde Staten, Tampa

heej allemaal!

hier een van mn laatste berichten op mn site! echt erg raar om te bedenken dat ik over een week naar huis vlieg. iedreen begint hier aardig triets te worden include myself. maar we proberen nog het beste te halen uit mn laatste weken!

is kijken..

vorige week ben ik naar de outletmall (16 april ong) geweest met heather. was erg leuk en gezellig. en een gave spijkerbroek gescoord. we gaan deze week nog een keer terug, wnat we hadden niet genoeg tijd! haha

afgelopen weekend van zaterdagochtend tm maandagochtend (20 tm 22 april) heb ik heerlijk aan het strand vertoefd. heerlijk gerelaxt en mn kleurtje weer wat bij gewerkt. was erg gezellig wnat onverwachts kwamen heathers broer en Rob en nog 2 vrienden langs. heather had de kids bij opa en oma gedropt, dus we dachten samen naar t strand tegaan. wij als een gek make-up op smeren en alles. ( haha ja meisjes) zo hard gelachen. maar t was erg gezellig. op een gegeven moment was iedreen aardig aangeschoten,. want matt en de andere hadden rum meegenomen, nouja en in de zon gaat t snel. maar was erg gezellig. na t dinner vertrokken ze, was heel raar wnat ineens werden heather en ik erg emotioneel, omdat t ineens doordrong dat ik ehct bijna vertrek. (nu hoor ik ook elke dag aan, Jitske alsjeblieft ga niet!) en dat maakt me helemaal verdrietig. maarja ik kan altidj nog terug en jullie zien is natuurlijk ook wel weer gaaf! en zoals het er nu naar uitziet komen heather en emerson deze zomer voor 2 weken langs!! echt super!!

zondag een heerlijk relax dagje met mezlef gehad op t strand haha. en maandag om ong 12 uur kwam heather me oppikken met de kids en heb ik met de kids nog tm 4 uur op t strand gezeten. erg lekker/leuk/gezlelig en relaxt weekend gehad dus! ik ga t strand en deze temperaturen echt wel erg missen hoor!

zondag belde heather me. was helmaal enthousiast want dr stonden 2 pakketjes voor me op de stoep! haha van jared. ze kon niet wachten en wou ze al openmaken. maar toch maar gewacht tot ze me maandag op kwam pikken. hij is wel een volhouder zeg!! maar was wel lief, er zaten allerlei dingen in van annapolis. de accedemie waar hij dus op zit.

Angelique vertrok maandag weer terug naar frankrijk dus daar had ik zaterdagochtend al afscheid van genomen. toch wel raar hoor! we hadden vorige donderdag ook nog een afscheidsdinner gehad.

maandag was wel een lache dag. iedreen was lekker gek. voor de rest.. tsja er gebeurt wel veel. maar ik heb het niet echt bijgehouden, het is vaak een beetje t zlefde. sporten, de kids, iets leuks doen met heather. afgelopen week ook nog met de kids naar de zoo geweest. was ook leuk! zulke dingetjes zijn ook leuk voor mij om te doen, helmaal als de kids goed luisteren en dat deden ze deze keer. dus helemaal fijn!
ik ben ondertussen ook druk bezig met een afscheids boek aant maken, kost wel iets meer tijd als ik had verwacht. maar wel leuk en persoonlijk is het!
ook heb ik mn koffer maar is opgezocht en mn prulletjes al vast in aant pakken. kleren doek wel later.
ik moet ook nog een extra koffer aanschaffen, want in de koffer waar ik mee kwam past niet echt meer alles haha. maar ik mag gelukkig 2 koffers, en dat gaat wel passen.

dinsdag (23 april) had ik met de kids toysale, heather had t idee om lemonade te verkopen, en toen verteld eik dus dat in nederland kids vaak op een kleedje gaan zitte om hun speelgoed te verkopen. vond ze helemaal mooi. dus dat was het plan. haha heel de dag bezig geweest, eeerst een groot bord gemaakt en versierd, zodat iedreen wistd at we een toysale hadden. toen moesten emer en evans hun speelgoed uitkiezen, datw as lastig, wnat eigenlijk wouden ze niet echtw at weggeven. uiteindelijk tochw at prulletjes gevonden. en toen naar buiten. het liep niet ehct hard van stapel, maar gelukkig waren de buren en de postbode erg supportive.
savonds belde jelte nog! ook leuk weer om met hem te kletsen en daarna met emerson en heather nog naar een paar winkels. was gezellig!

nou dat was het weer zon beetje. aardig kort berichtje voor mijn doen! haha

ik plaats er ook nog wat fotos bij!

ik hoor wel weer van jullie!! en tot volgende week op 2 mei!!

heel veel liefs xx jit

  • 25 April 2007 - 13:47

    Jacqueline:

    Heeey wat een giller zeg dat Jared 2 pakketjes naar je had opgestuurd! Wat zat erin?;) Geniet lekker nog even van je laatste week daar!

    Liefs Jacq

  • 25 April 2007 - 14:50

    Renske:

    Gaaf die fotoos:) echt super lief!!

    nog een weekje jaa vandaag!! :)

    spreek je weer
    liefs mij..

  • 25 April 2007 - 18:39

    Sanne:

    Heey lieve Jit! Heerlijk zeg aan het strand! Maar hier is het tropische weer ook begonnen(echt nie normaal warm! 28 graden enzo!) dus je hebt het goed uitgekozen om nu terug te komen:) Maarre...die broer is ook een knap zeg:)
    Heb je m'n mail met foto's nog gehad?? hoop het wel!
    XXX en tot snel! Groetjes aan iedereen daar!
    Sanne

  • 26 April 2007 - 01:18

    Suzan:

    haaaj Jit!

    aaaah, ik voel me helemaal naar voor je..lijkt me ook zo raar als je weet dat je bijna gaat.. Jemig, dat je ook je koffers moet pakken enz :S vreemd vreemd. Maar verder, wat een stunt van Jared idd! hahahahahahaha. Wow, leuke broer idd.. ;) Okee, jit, ik mail je zo nog wel ff ! Oke jit, spreek je

    veel liefs, Suzan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 50408

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Juni 2014

De ontdekking van Zuid-Amerika

15 November 2010 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2006 - 31 Augustus 2006

Mijn eerste reis

31 Januari 2010 - 30 November -0001

down under

Landen bezocht: