de 2 weken voor Miami. - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu de 2 weken voor Miami. - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu

de 2 weken voor Miami.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jitske

01 Maart 2007 | Verenigde Staten, Tampa

heej allemaal!

het is weer een tijdje geleden dat ik wat op de site heb gezet, maar dr was ook niet heel veel boeiends gebeurt.

afgelopen keer had ik geschreven dat we 11 februari naar ST augustine zouden gaan, maar dat ging dus niet door:( jammer!! angelique van st pete was ziek. ik hoop dat we het een andere keer gaan doen!

Zaterdag 10 februari zijn we naar de plaats gegaan waar Theo werkte. (1 van de lui die altijd bij starbucks is) We gingen daar heen met steve (ook iemand die altijd bij starbucks is) en Theo kon ons dan binne laten. Daarvoor waren we naar starbucks geweest met angelique van st pete en angeliques tante. en toen we in Theo's bar waren, belde ze op dat de accu leeg was! heel probleem. uiteindelijk wist theo iemand die ons kon helpen. pfjieuw echt ik snap niet dat ze nog met die auto rondrijden! die geeft echt altijd problemen!

dinsdag 13 februari regenachtige dag en kids ziek, lekker heel de dag nix gedaan. de beste taart van tampa gekregen van Heather alvast voor valentijn.

woensdag 14 februari had ik een speurtocht uitgezet voor de kids. vonden ze helemaal geweldig. en het was natuurllijk valentijnsdag! Ik had sochtends tulpen gekocht voor heather en thadd (bloemen zijn ehct duur hier:S)
en vandaag had ik de beste cake gekregen van tampa! ik denk dat ze me dik willen hebben ofz;) maar leuk wel om het is te proeven!

donderdag 15 februari gingen angelique, ik en hannah naar macdintens, we hebben ontdekt dat als je daar donderdag voor 9 heen gaan en zegt dat je wilt eten, er gewoon kan blijven savonds (normaal kom je dus niet binnen als je 18 bent) en we konden zlefs drinken. wel voorzichtig zijn natuurlijk!. maar was erg gezellig. keek ik zo om me heen zit daar de leukste jongen van Tampa. hij werkt @ lime, en heb m dus al vaker gezien. maar shit heeft dus een vriendin! :( was wel mooi want wij haddne heineken besteld. en elke keer als iemand vroeg waar we vandaan kwamen zei ik holland en wees naar de heineken. en dan kregen we weer een nieuwe. haha

vrijdag 16 februari babysitten en na dat nix gedaan, waren te moe

zaterdag 17 februari smiddags wezen lunchen met hanna ik en angelique bij panera. (waar we de rest van de dag buikpijn van hadden) daarna filmpje gehuurd want angelqiue moest babysitten savonds. Daarna naar bahassa, echt een rare club, we hadden daar met hanna afgesproken, want dei kende 2 andere aupairs en die zouden dan ook komen. wij kwamen daar aan... zag er niet ehct goed uit van buiten. toen zagen we ineens Aby, die we wel vaker zien in Hyde Park Cafe. die werkte da dus. dus wij met hem kletse. en ondertussen hanna gebeld of ze zeker wist dat ze wel hierheen wouden. maar anders konden we wss nergens heen. omdat we geen 21 zijn. dus uiteindelijk kwamen we, en hadden we wel fun! de andere aupairs waren ook aardig! alleen was op een gegeven moment angelique ziek, ze had een shot gedronken die helemaal verkeerd was gevallen. (we haddne van te voren ook al wijn gedronken) dus voelde zich mega beroerd, was ze ierdeen gaan bellen. haha met de taxi thuis gekomen.

maandag 19 februari. naar de dierentuin met de kids. en de kids helemala blij wnat een man waar we even mee hadden gepraat, betaalden ons vogelvoer zodat we de vogels konden voeren. haha emerson was helemaal trots!

dinsdag 20 februari met heather mee. (en angeliwue ook mee) een hele ronde gemaakt van allerlei winkels. Tj max, target, marshalls, (leuke winkels, goedkoop maar veel merken) we konden jammer gnoeg niet zo lang wasnt we moesten optijd thuis zijn voor Thadd die ergens ging pokeren met vrienden.

donderdag 22 februari kwam Suzan savonds om 10 uur met het vliegtuig! echt super leuk om haar weer te zien! savonds nog even naar bayshore gelopen en naar starbucks geweest, waar een paar van de lui zaten die daar altidj zitten. had ze die ook gelijk gezien. en ook angelque was daar. kon ik ze ana elkaar voorstellen, want vrijdag zouden we met zn 3en naar Miami gaan! ik had namelijk een weddenschap gewonnen met thadd. hij geloofde niet dat er ene trein van tampa naar Miami ging. maar mij was verteld dat dat wel zo was. dus wij hadden gewed. als het zo was, zou thadd mijn en angeliques ticket betalen, en zoniet dan moest ik het hele weekend babysitten. hij was ehct super zeker van zn zaak en ons helemala uitlachen enz.
dus wij op internet. werd hij helemaal stil. oeps haha was er dus ehct een trein!
ik wou voor de zekerheid het wel voor 1 maart doen, want tsa ik weet nog steeds niet of mn visa verlengt word of niet :S en als ik dna naar huis moet heb ik in iedergeval Miami nog gezien!

ook heb ik donderdag eindelijk een nieuwe camera gekocht! ik had een goeie camera gezien bij radioshack, maar de radioshacks in de buurt wassie al uitverkocht! ik helemaal balen. komt smiddags heather thuis. en vraagt of ik wil helpen de boodschappen uit de auto wil halen. dus ik loop mee naar buiten, haalt ze 1 tasje uit de auto. "ik kon dit niet alleen dragen" zat de camera erin! had ze m toch nog ergens weten te fixen!

nou hier stop ik. ik zet dit op mn site en vertel dan in mn volgende over het weekend Miami!!!

liefs xx jitske

  • 01 Maart 2007 - 02:21

    Suzan:

    heeeeeeeeeeeej Jit!!

    hoe gaat het met je??? hier alles goed!! Ik ben nog steeds zo gelukkig van onze trip!! twas echt super de super om jou te zien en te zien waar je woont en je familie te ontmoeten (ze zijn echt leuk!) en natuurlijk al onze avonturen in Miami :D Ik vond het echt zooo gaaf :D Echt hmaal top!! :) Ik vind het ook zo leuk om nu je berichten te lezen, want daar krijg je dan veel meer een beeld bij. Gelukkig is de sneeuw hier weg en is het weer goed! (zon :D) dus, ik kan er weer helemaal tegenaan!! Echt! Ik voel me zoo goed (op een btj veel moeheid na..maja, wat wil je na 25u slaap in 5 nachten;S)! MAar twas echt SUPER: dankje wel jit! :) Wij zijn echt goede trip-makers he :P !hahahah. Ik hoop echt zoo zoo zoo erg dat je visa wordt verlengd en dat je hier kan komen! Er is hier niet z'on vakantiesfeer, maar ik heb vaak een auto, dus we kunnen van alles zien :) ! Hoop echt zo zo zoo hard dat het kan! Okee, jit, fijne week nog gewenst en duim heel hard voor je!

    veeel liefs en big hug,
    Suzan

  • 01 Maart 2007 - 15:41

    Marijke:

    Heej jit!
    Jij vermaakt je ook wel daar he! Heel leuk om te lezen allemaal! en ook fijn soms een verhaal van dit formaat:P. Nog heel veel plezier daarzo!
    Liefs marijke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jitske

Actief sinds 19 Aug. 2006
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 50401

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 20 Juni 2014

De ontdekking van Zuid-Amerika

15 November 2010 - 06 Mei 2011

Nieuw Zeeland

31 Augustus 2006 - 31 Augustus 2006

Mijn eerste reis

31 Januari 2010 - 30 November -0001

down under

Landen bezocht: