happy 2007!!! - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu happy 2007!!! - Reisverslag uit Tampa, Verenigde Staten van Jitske - WaarBenJij.nu

happy 2007!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jitske

03 Januari 2007 | Verenigde Staten, Tampa

heeej daar!

allereerst een heel gelukkig 2007 toegewenst!! In Mei ben ik weer thuis en zie ik jullie weer! :D
zo met de feestdagen verlang ik toch wel naar nederland hoor! maar dara moet ik maar niet teveel aan denken.

is kijken ik heb niet heel veel boeiende week gehad na kerst, iedreen was moe van de feestdagen en het aftuigen begon:( angelique sliep hier deze week omdat ze voor een weekje geen woonplaats had. en dat was dus wel gezellig! verder waren de kids goed en erg makkelijk omdat ze eigenlijk voornamelijk met hun nieuwe speelgoed wouden spelen! Santa heeft het jitske makkelijk gemaakt! :D

Ik ben woensdag 28 december naar de bios geweest met Angelique en Susan (dat is een franse vrouw en vriendin van angelique) susan wou heel graag naar casino royale.. (waar ik dus helemala niet van hou, Jamesbonds films:S) en gelukkig draaide die ook pas 2 uur later! dus gingen we naar the holiday! (menn die kerel die daarin mee speelt is zooo cute!!!!)

Heather is helemaal gek deze week met alle kerstopruimen! menn ik heb nog nooit iemand zo gek zien worden van Kerst Sale! haha ze koopt echt alles wat los en vast zit met glitter! wel heel grappig. als ik dna dnek dta ik vorig jaar met mn mam in nederland kerstsale shoppen ging doen, was dat toch maar zuinig! haha

maargoed is kijken. vrijdag vertelde thadd dat hij naar de Beachcottages moest (dat zijn hun strandhuisjes in palmbeach.. 3 kleine huisjes bij elkaar en dat noem je dan cottages) en heather en thadd hadden het er over gehad dat angelique en ik dan wel mee konden en daar dan konden overnachten! jeeh! natuurlijk een super idee! Hij hoefde alleen maar even te kijken of de huisjes schoon waren, want ze verhuren ze. en dan ging die weer!
Het weer was echt enorm lekker! ong 30 graden! echt enorme mazzel want het weer hier is ook wel wat afgekoeld (niet zoals in nederkland) maar ook niet meer zo warm, en 30 graden is erg uitzonderlik voor deze tijd van eht jaar! en ze hadden ook regen opgegeven! maar die kwam pas maandag! woehoe.
heel de dag dus heerlijk op het strand liggen bakken! toen we om ong 5 uur terug gingen hadden we echt een rood hoofd! haha darana gedouched en klaargemakat om uiteten te gaan.
naar een gezellig restaurantje!
toen we daarvan terug kwamen filmpje gekeken en daarna in de jacousi (of hoe je dat ook mag schrijven;) )
ik wits dat ze er een hadden maar die was stuk, bleek dus dat ze die hadden gemaakt! jeeh! wat een luxe! echt mn dag kon niet beter!
(zijn jullie al jaloers;) ) ik was gewoon jaloers op mezlef! menn wie kan dat bedenken zo'n dag op 30 december! haha

De volgende dag 31 december, zou angelique (en kennis van angelique) oke erg verwarrend 2 angeliques! haha maargoed ze zou ons oppikken, zij woont in St pete en ze zei dat het dara leuk zou zijn! op t strand enz. ze zou ons om 12 uur oppikken, maar ze hadden problemen met de auto, dus uiteindelijk waren ze er pas om 4 uur:S wel balen! maar we hadden de hele ochtend nog op t strand gelegen, dus dat was wel lekker! en nu ook lekker bruin!:D

maargoed toen we dus in de auto zaten, ontdekten we wat het probleem met de auto was. elke keer sloeg die af! midden op de snel weg! menn nooit zo bang geweest in een auto!
toen we bij haar waren hebk gelijk Thadd opgebeld of hij ons de volgende dag kon ophalen, wnat ik wou niet meer terug in die auto! haha (hebk niet tegen hun gezget natuurlijk)..
gelukkig snapte Thadd t en zou de volgende dag ons om 1 uur komen oppikken.

om 6 uur savonds hebben angelique enik oud en nieuw geproost op europa! want als t bij ons 6 uur is is het bij jullie twaalf uur! ik kreeg mn broer te pakken op de telefooN! wat echt super gaaf was om met hem te bellen!
daarna gegeten en gedronken.. haha aardig wat! en klaar gemaakt om te vertrekken! ik had een schattig zwart jurkje gekocht met heather de week ervoor.
de angelique die in St Pete woont, heeft 1 zoon en er woont een neef van hun uit frankrijk bij hen. alleen zij ging niet met ons mee wnat er woont een klein meisje bij hen en die was ziek. dus we gingen met haar man en haar zoon en die neef. angeliwue en ik wouden niet ehct meer met uun verdre gaan als we in st pete waren, ze zijn aardig maar.. nouja we vonden t leuker samen op pad te gaan.
en gelukkig snapten ze dat. nouja eigenlijk viel het aardig tegen in St Pete. er waren wel veel mensen, maar vooral oudere mensen of jongere (tm 12 jaar ofz) nouja en in de clubs en bar kom je niet in omdat je geen 21 bent!
uiit eindelijk hebben we wat te drinken gehaald bij starbucks en naar t strand gegaan om het vuurwerk te gaan kijken als het 12 uur was.
toen het 12 uur was was iedreen ook niet zo enthousiast! in nederland roept iedreen gelukkig nieuwjaar! hier niet echt. wij waren volges mij de enige! haha en ook niet zoveel vuurwerk. wel leuk om tezien vanaf t strand want je ziet t over al de plaatsen rond om de baai.
maarja al met al toch wel wat teleurgesteld. helemaal toen Rob belde om gelukkig nieuwjaar te wensen en vertelde dat t echt super op de casinoboot was.. haha hij was behoorlijk zat want hij begon allemaal liedjes te zingen..

Om 1 uur gingenw e toen naar huis met de rest. en hebben we thuis er nog een party van gemaakT! dat was wel erg gezellig. weer alcohol drinken enz.. maar ik was vergeten dat ik al aardig wat had gedronken toen we aten. wnat ik was niet aangeschoten meer ofz. dus ik vodka gedronken.. nouja daarna ging t fout want de andere alcohol voelde ik dan misshcien wel niet meer maar t zat nog steeds in mn lijf.
de volgende dag ook aardig ziek. tsja.. haha
Thadd pikte ons op om 1 uur. daarna tm 4 uur op de bank gelegen en tv gekeken. en nog met mn moeder en zus gepraat! heather had ook teveel gedronken en was dus ook ziekig haha. wel een grap eigenlijk.
heather en thadd en de kids waren naar een feestje in de buurt (susan nations, die me ook vaak oppikte om naar de kerk te gaan) en ik was dara ook voor uitegnodigd dus ik me klaar gemaakt en daar heen gegaan. was wel even goed voor me en ook wel gezellig. om 6 uur heeft Heather me thuis gebracht. en angelique kwam terug van babysitten. samen nog een filmpje gekeken en toen gaan slapen!

de volgende dag voelde ik me gelukkig weer beterder en heather ook. goeie dag gehad met de kids. waren heel lief. ne savonds nog Met heather naar target gegaan voor kerstsale shoppen (haha jaja) was gezellig!

angelique is nu naar paul, een vriend van haar vader. daar blijft ze een maandje en dan kan ze eindelijk bij de familie inwonen waar ze aupair voor is!

duss dit was het allemaal! wel ontzettend relaxt weekdn gehad.. oud en nieuw dan niet zo fijn, maar als we met rob op de casinoboot waren gegaan hadden we dit relxte weekdn ook niet gehad!!

hoop dat jullie allemala een leuk oud en nieuw hadden!! en hoop weer van jullie tehoren!!

heel veel liefs xx jitske

• 04 Januari 2007 - 11:18

Ashley:

man man! t zijn wel belevingen daar he:)echt leuk voor je:)maar zie er naaruit je weer te zien, en natuurlijk Opwekking samen:):)Ik ga trouwens waarschijnlijk met Renske naar Nijmegen:)kijken naar mijn opleiding:)echt gezellig:)maar ik ga weer snel naar mijn nichtje, pff ze word al groot!over 2 weekjes 1 alweer!naja tot gauw lieve jit:) (k) Ashley

• 04 Januari 2007 - 14:49

Fenn:

heej jitje!! jij ook een super gelukkig nieuwjaar! lekker op het strand oud en nieuw gevierd! echt maf is dat maar wel heel gaaf! kusjes fen

• 07 Januari 2007 - 11:17

Mama:

Tjonge, als ik dat allemaal zo lees ben je wel een levensgenieter zeg,ik wilde eigenlijk feestbeest zeggen maar dat is vlg mij toch wat anders...
    Nou, en al koop ik dan minder glitter als Heather, onze kerstboom zag er dit jaar ewcht wel mooi uit hoor,(vlg ned. begrippen dan).
    Alles in amerikaans formaat zou hier niet eens passen, denk ik.

• 23 Januari 2007 - 14:05

Samantha:

Hey Jitske,
    kheb eindelijk weer internet. Echt gaaf man dat je het zo naar je zin hebt kzou bijna jalours zijn. Khou je site in de gaten kan ik nog vaker verlekkerd naar je foto's kijken( zon, zee ,strand) wat heb jij het toch ook slecht daar.... Veel succes nog
    Liefs Samantha

• 23 Januari 2007 - 20:34

Marjolein:

Hi,
    Na even zoeken heb ik je site gevonden! Vond het een super weekend in Boston!! Moeten we zeker vaker doen...
    Ik heb mijn filmpje alleen een beetje verknalt. Nadat Suzan en ik deze nog half hadden gekeken ben ik zo weer verder gegaan met opnemen (de binnenkant van het vliegtuig) zonder dus eerst helemaal na het einde te spoelen...Nou ja ik moet even kijken of ik het op de computer kan zetten en dan kan gaan knippen en plakken! Als het allemaal lukt dan stuur ik em zeker door!!!

Liefs Marjolein

• 25 Januari 2007 - 03:14

An:

Starbucks will be there for us anytime!! ;) Glad to share this experience with you, lots of good times, our way passed each other in Florida, we have a great relationship with kind of same experience, we did a wonderful things together =) we are different but we all time understand each other! that was a great meeting, of course in starbucks where we will stay loyal =) ;) lOvE

• 25 Januari 2007 - 03:19

An:

i was so happy to meet you and your family, you guys helped me so much, thanks for you.. thank you again! now I can not wait to meet your real family :)